Terug

Niet ontvangen tickets

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. L.

Naar: KINEPOLIS GROUP

28/06/2018

Dinsdag 1 mei kocht ik online een cinema tickets aan met Bancontact en gebruikte daarnaast ook een Orange code voor een tweede tickets 5597071.Ik heb de tickets nooit ontvangen maar het geld is wel van onze rekening gegaan en de bon van Orange kon daarna niet meer gebruikt worden.Met als gevolg dat daarna mijn vriend opnieuw geprobeerd heeft en met een andere code waarna de bestelling wel gelukt is.We zouden het bedrag automatisch terug krijgen op onze rekening, niet dus.Ik ben reeds een langere periode aan het mailen meg kinopolis en blijkbaar weigeren ze om dit dossier eindelijk af te handelen.Het duurt een week eer ze antwoorden. Ze vragen steeds opnieuw de bewijzen die we al doorgestuurd hebben ? Ronduit vermijden om ons te moeten vergoeden.We willen een vergoeding voor het bedrag van 11,55€ en de Orange code die we verloren zijn. Een excuse zou ook wel mogen aangezien ze ons al lang genoeg aan het lijntje houden. Schandalig voor zo een grote groep om gewoon niet eerlijk terug te geven wat de mensen ook niet ontvangen hebben..

Berichten (1)

KINEPOLIS GROUP

Naar: D. L.

03/07/2018

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform