Terug

Niet ontvangen pakket

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. S.

Naar: ZALANDO

26/01/2022

Beste, Ik bestelde een aantal kledingstukken via Zalando.Be pakketje zou op 5 januari geleverd moeten zijn ( aankondiging vanuit Bpost). Echter is het pakketje 4 januari geleverd een dag eerder dan aangekondigd. Ik heb geen enkele pakket gezien na het ontvangstmail van mijn pakket. Ik heb gekeken op Bpost aan de hand van de track and trace daar was een foto geüpload waar ik kon zien dat het pakketje geleverd is, Echter staat vermeld dat het pakketje geleverd zou zijn in de tuin maar ik heb geen tuin. Na wat zelf speurtocht verricht te hebben ben ik er achter gekomen dat de foto bij de buren is en ik ben gaan vragen maar niemand wist of weet waar het pakketje is omdat het door niemand gezien is. Ik heb zelf zalando direct geconacteerd voor de geval. Ze maakte een melding dat ik binnen 7 dagen een terugkoppeling zou ontvangen. Ik heb precies 7 dagen moeten wachten op een antwoord. In de mail kreeg ik een rechtsverklaring formulier die ik zou moeten invullen die heb ik netjes ingevuld en opgestuurd. Ik zou binnen 2 weken een antwoord krijgen wat uit het onderzoek gaat blijken. 2 weken voorbij en ik heb een reactie gekregen vanuit zalando waarin ze zeggen dat het pakketje is geleverd en dat zij uit gaan van diefstal en dat zij zelf niks voor me kunnen betekenen en dat ik maar naar de politie moet gaan. Ik ben zelf hier niet akkoord mee ik heb 600 Euro betaald aan deze kleding die nu vermist zijn. Zalando trekt zicht terug van haar verantwoordelijkheid. Ik heb 26-01-2022 om 17:30 een gesprek gehad met een zalando medewerker tijdens het menu heb ik gekozen om NIET op te nemen tijdens het gesprek of dat er iemand mee kon luisteren. Ik heb mevrouw aan de lijn gehad en ze ging op onderzoek uit na enkele minuten hoor ik vreemde dingen aan de lijn verbinding was enorm slecht. Mevrouw was terug en ging met haar leidinggevende spreken ik hoor opeens op de achtergrond dat ze moest zeggen dat we niks kunnen doen en hou het kort en bondig hoorde ik. Terwijl ik gekozen heb om niet op te nemen. Na dat ik gezegd heb dat het niet mijn verantwoordelijkheid is dat de pakket vermist is hing ze gelijk op. Nogmaals gebeld kreeg ik haar collega aan de lijn waar ik weer mijn verhaal mocht vertellen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform