Terug

Niet ontvangen pakket Krefel

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. D.

Naar: KREFEL

04/06/2020

Beste,Op 4 mei 2020 heb ik een nieuwe iPhone SE besteld bij Krefel. Ik heb deze nog steeds niet ontvangen. Als ik de link van bPost volg, staat er dat mijn pakketje bij hen ligt. Dit is nu sinds 11 mei. De levering was voorzien voor 13 mei, dit staat nog steeds zo bij diezelfde link.Op 21 mei heb ik een mail gestuurd naar Krefel om te vragen of er een probleem was met de levering. Zij hebben hier op 30 mei op geantwoord met dat ze dit gingen nakijken. Ik heb hier nog steeds niets meer over gehoord.Ook heb ik via Messenger contact opgenomen met Krefel, zij hebben gewoon de link om mijn pakketje te volgen voorgestuurd. Dit was dus geen nieuwe informatie. Het is nu 1 maand geleden dat ik mijn iPhone heb besteld.Wat kan ik nog meer doen?Alvast bedankt.Astrid De Wilde

Berichten (23)

KREFEL

Naar: A. D.

04/06/2020

DATA NOT AVAILABLE

KREFEL

Naar: A. D.

10/06/2020

DATA NOT AVAILABLE

A. D.

Naar: KREFEL

10/06/2020

Astrid De WildeHubert Van De Vijverstraat 199160 Lokeren

KREFEL

Naar: A. D.

10/06/2020

DATA NOT AVAILABLE

A. D.

Naar: KREFEL

10/06/2020

Door dit voorval loop ik nu al 1,5 maand zonder gsm rond. Graag had ik geweten wat jullie hiervoor als compensatie aanbieden.

KREFEL

Naar: A. D.

10/06/2020

DATA NOT AVAILABLE

A. D.

Naar: KREFEL

14/06/2020

Beste,Graag mijn geld terug te storten binnen de 2 werkdagen. Ik annuleer mijn pakket.

KREFEL

Naar: A. D.

14/06/2020

DATA NOT AVAILABLE

KREFEL

Naar: A. D.

19/06/2020

DATA NOT AVAILABLE

A. D.

Naar: KREFEL

19/06/2020

Krijg ik eindelijk een mail dat jullie geantwoord hebben op mijn klacht. Staat er niets in die mail. Ik eis onmiddellijke terugbetaling. Ik ben dit beu. Het is bijna 2 maand geleden. Ik ben mijn geld kwijt en heb geen gsm. Indien dit geld niet tegen maandag 22/06/2020 op mijn rekening staat, zullen de gevolgen zwaarder zijn.

KREFEL

Naar: A. D.

19/06/2020

DATA NOT AVAILABLE

KREFEL

Naar: A. D.

24/06/2020

Beste mevrouw De Wilde,Wij bevestigen goede ontvangst van uwmail en de annulatie van order 31947824.Onze dienst 'Boekhouding' zal zo snelmogelijk het bedrag overmaken. Hiervoor vragen wij om ons uw rekeningnummerte bezorgen.Ondanks deze annulering hopen wij Unog in de toekomst als trouwe klant te mogen verwelkomen.Gelieve ons te verontschuldigen voordit ongemak.Met vriendelijke groeten,HildeCustomer Happiness Teammember

A. D.

Naar: KREFEL

24/06/2020

BE46750626918236

KREFEL

Naar: A. D.

24/06/2020

DATA NOT AVAILABLE

A. D.

Naar: KREFEL

30/06/2020

Wanneer wordt mijn geld overgeschreven?+ wat stellen jullie voor als schadevergoeding?

KREFEL

Naar: A. D.

30/06/2020

DATA NOT AVAILABLE

A. D.

Naar: KREFEL

06/07/2020

BesteIk heb nog steeds mijn geld noch mijn telefoon ontvangen. Het is meer dan twee maanden geleden dat ik mijn bestelling heb geplaatst. Ik EIS mijn geld onmiddellijk terug. Indien dit niet tegen het einde van de week terug om mijn rekening staat, zal ik zwaardere straffen moeten ondernemen.

KREFEL

Naar: A. D.

06/07/2020

DATA NOT AVAILABLE

A. D.

Naar: KREFEL

11/07/2020

Beste,Het is nu 10 weken geleden sinds ik de iPhone heb besteld. Ik heb geen telefoon, noch mijn geld teruggekregen. Graag had ik nu eindelijk eens een reactie gekregen, want dat is precies ook te veel. Ik heb mijn rekeningnummer gegeven, en toch schrijven jullie dit niet terug over. Ik eis dat dit onmiddellijk in orde wordt gebracht.

KREFEL

Naar: A. D.

11/07/2020

DATA NOT AVAILABLE

KREFEL

Naar: A. D.

22/07/2020

Beste mevrouw De Wilde,Wij hadden een mail retour gestuurdmet de vraag om ons uw bankrekeningnummer te bezorgen zodat wij de terugbetalingkonden verwerken.Tot op heden hebben wij deze nog nietmogen ontvangen van U.Kan U ons deze bezorgen zodat onze boekhoudinghet nodige voor U kan doen?Vriendelijke groeten,HildeCustomer Happiness Teammember

KREFEL

Naar: A. D.

22/07/2020

Beste,Ik heb mijn rekeningnummer al twee keer doorgegeven. Maar bij deze nog eens. Kan u ook bevestigen wanneer dit op mijn rekening zal staan?BE46 7506 2691 8236Verstuurd vanaf mijn iPhone Op 22 jul. 2020 om 13:56 heeft CustomerCare@krefel.be het volgende geschreven: Beste mevrouw De Wilde, Wij hadden een mail retour gestuurd met de vraag om ons uw bankrekeningnummer te bezorgen zodat wij de terugbetaling konden verwerken. Tot op heden hebben wij deze nog niet mogen ontvangen van U. Kan U ons deze bezorgen zodat onze boekhouding het nodige voor U kan doen? Vriendelijke groeten, Hilde Customer Happiness Teammember

KREFEL

Naar: A. D.

31/07/2020

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform