Terug

Niet ontvangen matras

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. S.

Naar: EMMA Matelas

18/08/2023

Beste, ik bestelde een topmatras bij jullie. De eerste leveringstijd was tussen 21-28 juli. We zijn 19 augustus en nog altijd wordt er na verschillende mails en telefoons de levering uitgesteld . Wij slapen al enkele weken zonder matras. Via de laatste telefoons wisten ze zelfs niet wat er besteld werd en vonden ze geen bestelling terug. Nadien geven ze aan dat er geen topmatrassen meer in voorraad zijn , maar dan moet er geen reclame gemaakt worden. In de eerste plaats willen we zo snel mogelijk onze matras krijgen en een compensatie is wel het minste dat er extra gedaan kan worden.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform