Terug

Niet ontvangen levering boeken

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. V.

Naar: Standaard Boekhandel

31/08/2022

Beste,Ik bestelde op 8/8/22 een aantal boeken waarvan mail in bijlage. De boeken werden betaald met boekenbon en een stuk nog door mezelf voor een resterend bedrag. Op 11 augustus kreeg ik een pakket op mijn naam, maar binnen in zaten twee boeken van een dame in Hoboken. De pakbon stond op haar naam.Ik mailde die dag naar de klantendienst, zonder resultaat. Meer dan een week later telefoneerde ik de klantendienst die zogezegd mijn mail niet gekregen had. Ze zouden alles in orde brengen en ik mocht de verkeerde levering naar de Standaard Boekhandel in Oudenaarde brengen (wat ik ook deed) en die zouden dit naar de dame in Hoboken sturen.Ondanks de belofte om alles in orde te brengen heb ik tot op vandaag (ongeveer drie weken na mijn bestelling) nog altijd niets ontvangen. Ondertussen stuurde ik op 22 augustus nog een mail naar de klantendienst van Standaard Boekhandel maar tot op heden zonder enig resultaat. Men laat het zelfs na om op een mail te antwoorden. Wat een service!!!!De gevolgen zijn : veel extra werk, ongenoegen, mijn vakantie voorbij zonder boeken, en betaald voor iets wat ik niet kreeg. Gelukkig is één boek voorzien op een latere levering (in de hoop dat ik deze ook krijg)Ik hoop dat door de tussenkomst van Testaankoop ik wel mijn levering asap kan ontvangen.Mvg.A.V.

Berichten (5)

Standaard Boekhandel

Naar: A. V.

03/09/2022

Contact: 1020019 Onsantwoord Beste, Hartelijk dank voor je bericht. Op basis van hete-mailadres '"aleida.van.gansbeke@telenet.be" vinden we niet meteen terugover welke bestelling dit zou gaan. Kan ons in dit geval het bestelnummerbezorgd worden samen met de vermelding van welke boeken precies nietaangekomen zouden zijn? We kijken dit dan meteen verder na endoen ook verder het nodige om je boeken alsnog in een nieuwe zending op temaken zodat de levering hiervan opnieuw mogelijk gemaakt wordt. Met vriendelijke groet, Indy Smet Je vraag aan Standaard Boekhandel Volg ons op: Volg ons op:

A. V.

Naar: Standaard Boekhandel

04/09/2022

Beste,Het is vreemd dat jullie problemen hebben met mijn mailadres. Ik heb er nog nooit problemen mee gehad als ik naar iemand een mail verstuur.Bij mijn account op jullie website staat mijn mailadres. Het moet dus zeker bij jullie bekend zijn. Ook de bevestiging van mijn order komt op dit mailadres toe, evenals de factuur.Ik begrijp dat er fouten kunnen gemaakt worden, maar niet dat het dan zo lang duurt om deze recht te zetten.Hierbij de gevraagde gegevens : Bestelnummer: 2208012705Besteldatum: 2022-08-08Op de factuur staat trouwens niet het boek vermeld dat ik betaald heb, maar later zou uitkomen m.n. Hommage, gesigneerde editie, Sergio Herman (zie bijlage). Gelieve dit na te kijken zodat ik dit boek toch ontvang.Bestelde boeken : Leren van de rijkenJan VanoverbekeWaanzin aan het einde van de aarde, Julian SanctonHommage, gesigneerde editie, Sergio HermanDe zeven zussen nr 1 Lucinda Riley, Het is een rare situatie die hopelijk nu snel in orde komt.Mvg.Aleida Van Gansbeke

A. V.

Naar: Standaard Boekhandel

12/09/2022

Beste,ondertussen zijn we een week verder. Het enige bericht dat ik kreeg van jullie was omtrent het boek Hommage van Sergio Herman dat een latere leveringsdatum kende. Jullie gaan dit leveren hopelijk is dit ook zo. Tot op heden wacht ik nog altijd op mijn bestelde, betaalde en niet geleverde boeken (zie vorige mails en telefoon). Ik hoop dat dit anti-commercieel en belachelijk spelletje stopt en dat jullie inzien dat klantenservice en klantvriendelijkheid essentieel zijn voor een bedrijf. Mijn geduld geraakt op en mijn tijd is ook kostbaar. Ik vraag gewoon waar ik recht op heb. Jullie maken een fout en de klant is de dupe hiervan.A. Van Gansbeke

Standaard Boekhandel

Naar: A. V.

13/09/2022

Contact: 1020846 Onsantwoord Beste mevrouw Van Gansbeke, Hartelijk dank voor jebericht. We deden het nodige om dit even intern verder op te nemen zodat we alsnogde correcte informatie kunnen doorgeven. Onze excuses voor het ongemak bijdeze situatie. We deden het nodige om een kosteloze herbestellingdoor te laten gaan voor de artikels die niet correct uitgeleverd kondenworden. Eens we de artikels ontvangen, doen we het nodige om deze zospoedig mogelijk te verwerken ter verdere uitlevering. Bij hetopvolgen van je bestelling, zien we ook dat je artikel "GESIGNEERDE EDITIEHOMMAGE" van Sergio Herman vandaag kon worden uitgeleverd doorBpost. Kan je dit even nagaan? Met vriendelijke groet, Indy Smet Je vraag aanStandaard Boekhandel Volg ons op: Volg ons op:

A. V.

Naar: Standaard Boekhandel

13/09/2022

Beste,ik kan bevestigen dat ik vandaag het boek Hommage van Sergio Herman ontvangen heb.Mvg.Aleida Van Gansbeke


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform