Terug

Niet ontvangen jaarafrekening elektriciteit

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. S.

Naar: Engie

02/03/2023

Beste Op 10/12 werd mijn jaarlijkse afrekening van gas opgemaakt maar niet van elektriciteit, nochtans zou dit op hetzelfde moment moeten gebeuren. Na telefonisch contact met de klantendienst werd mij verteld dat er enkele weken verschil kan zitten tussen deze 2 facturen en dat mijn afrekening voor elektriciteit weldra beschikbaar zou zijn. Na het uitblijven van de afrekening, heb ik een tweede maal telefonisch contact opgenomen, waarbij er een nota werd opgemaakt en ik mijn factuur opnieuw snel ging ontvangen. In tussentijd heb ik ook contact opgenomen met Fluvius, daar bevestigt men dat mijn meterstanden correct en tijdig zijn doorgegeven aan Engie en dat zij, indien ze deze niet zouden ontvangen hebben, contact met hen moeten opnemen via de gekende kanalen. Ondertussen heb ik via de website van Engie reeds een officieel klachtenformulier ingevuld, dit blijft tot op heden onbeantwoord. Na een derde telefonisch contact waar men mij weer niet verder kon helpen, wens ik nu spoedig een oplossing langs deze weg. Ik ben in oktober 2022 overgegaan van vast naar variabel tarief, zonder een afrekening te krijgen. Dit gaat zogezegd geschat worden obv gebruiksprofiel, wat in mijn ogen enkel in mijn nadeel zal uitvallen. Ondertussen blijf ik in het ongewisse en krijg ik in de app wel telkens de melding om mijn voorschotfactuur te verhogen, wat ik weiger zolang ik geen afrekening gekregen. Ik wens dan ook na 3 maanden eindelijk een afrekening voor elektriciteit te ontvangen.

Berichten (2)

Engie

Naar: K. S.

02/03/2023

Beste mevrouw Stassijns,Test Aankoop bezorgde ons uw klacht op 2 maart 2023.Dank u voor uw reactie, deze is heel belangrijk voor ons. We besteden veel aandacht aan de klachten van onze klanten en gebruiken deze waardevolle informatie om de kwaliteit van onze dienstverlening te verbeteren.We stellen alles in het werk om zo snel mogelijk een gepaste oplossing te vinden voor uw klacht.We informeren u dat u deze e-mail niet kunt beantwoorden. Voor al uw vragen kunt u contact opnemen met onze diensten via onze websitewww.engie.be of via uw online klantenzone.Met vriendelijke groeten,Complaints Handling TeamBU BeneluxBoulevard Simón Bolívar 361000 BrusselsBelgiumwww.engie.bee klachtenbox@test-aankoop.beEnvoyé: jeudi 2 mars 2023 09:59À: MS MediatorsRequest (ENGIE Benelux) mediatorsrequests@engie.comObjet: Klacht - Niet ontvangen jaarafrekening elektriciteit - (CPTBE01739622-24)Klacht - Niet ontvangen jaarafrekening elektriciteit - (CPTBE01739622-24) ENGIE Mail Disclaimer: www.engie.com/disclaimer/ ENGIE Mail Disclaimer: www.engie.com/disclaimer/

Engie

Naar: K. S.

16/05/2023

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform