Terug

Niet ontvangen, geld kwijt!

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. S.

Naar: VINTED

29/01/2024

Ik bestelde een trui via Vinted. Het pakket werd verzonden via Homerr. Na een tijd kreeg ik de melding van Vinted dat mijn pakket blijkbaar verloren was. Ik moest via de chat met de verkoper laten weten of ik het pakket ontvangen had of niet door op de knop ik heb een probleem te klikken en te melden dat ik het pakket nog niet had ontvangen. Ik deed dit de dag zelf nog. Een aantal dagen later kreeg ik de melding geef feedback aan de verkoper. Ik kreeg geen mogelijkheid meer om te zeggen of alles ok was of niet. Ik nam contact met Vinted en zij beweren dat ik geen melding heb gemaakt van het probleem terwijl ik dat de dag zelf nog deed. In de chat kan je hier niets van zien (dat zie je bij andere bestellingen ook niet) en ik heb dus geen bewijs van mijn melding. Het pakje staat nog steeds als onderweg bij Homerr. Homerr verwijst mij door naar Vinted maar zij willen mij niet vergoeden. Ik wil graag mijn geld terug of mijn pakje alsnog ontvangen.

Berichten (5)

VINTED

Naar: P. S.

29/01/2024

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: P. S.

29/01/2024

Hi, This message confirms that we received your email.The answer to your request will be sent to your email address.Yours sincerely,Liz Team Vinted

P. S.

Naar: VINTED

22/02/2024

Beste,Zouden jullie de tijd willen nemen om deze klacht te behandelen? We zijn bijna 1 maand later, maar ik heb nog steeds geen antwoord gekregen.

VINTED

Naar: P. S.

22/02/2024

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: P. S.

22/02/2024

Hi, This message confirms that we received your email.The answer to your request will be sent to your email address.Yours sincerely,Benas Team Vinted


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform