Terug

Niet ontvangen facturen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Factuur

Klacht

F. C.

Naar: Telenet

22/01/2025

Geachte mevrouw/heer, Ik ben klant bij uw onderneming met referentie [27143327...........]. Ik deel u mee dat ik meerdere facturen van 2024 en 2025 niet ontvangen heb. In dit verband zal ik dan ook eventueel aangerekende extra kosten (boetes/nalatigheid) niet betalen. Graag ontvang ik de betrokken facturen via mail of post zonder extra kosten voor het versturen ervan. Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk binnen de 8 dagen de nodige rechtzettingen te doen in uw administratie. Met vriendelijke groet,

Berichten (1)

Telenet

Naar: F. C.

24/01/2025

Is deze e-mail niet goed leesbaar? Hierwel.CaseId: S-33707688 Beste Meneer, Mevrouw, Wij bevestigen graag de ontvangst van uw klacht. Wij hopen snel bij u terug te komen met meer informatie. Mvg, Telenet © Telenet BV maatschappelijke zetel: Liersesteenweg4,2800Mechelen,België telenet.be tel. +32 (0) 15 66 66 66 KBO/BTW(BE)0473.416.418 RPR Antwerpen, afd.Mechelen IBAN BE11 4050 5046 1148 statementAlgemene voorwaarden


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform