Geachte,Ik bestelde op 26 november een pakket bij mediamarkt, onder de black friday condities. Mijn pakket zou op 28/11 geleverd worden (bericht gehad van Bpost). We hebben echter geen levering gehad die dag. Sedertdien staat het pakket in verwerking bij Bpost (lees verloren gegaan) Na verschillende telefoontjes naar Mediamarkt heb ik op 3 december 2020 een verklaring van niet ontvangst gestuurd zoals hun procedure dit voorschrijft. Sedertdien heb ik nog een paar telefonische contacten gehad met de klantendienst. Telkens werd gezegd dat we moesten wachten. Omdat het pakket vanuit een winkel verstuurd werd, is de afhandeling van dit dossier terug naar de winkel gestuurd en moeten we wachten. Er werd ons ook reeds meegedeeld dat we in het beste geval een terugbetaling van onze factuur zouden krijgen (omdat het vanuit een winkel komt) en geen nieuwe toezending van de door ons bestelde goederen. Dit zou beteken dat we onze prodcuten NIET zouden krijgen aan de black friday condities, en niet omdat het niet meer voorradig is. In concreto zouden we (voor hetzelfde product) nu dus een dikke 100 euro meer betalen, wat wij niet vinden kunnen. Wij verwachten een product aan de prijs en condities van het ogenblik van de bestelling.. Graag jullie tussenkomst aub. Het is duidelijk dat het pakket verloren gegaan is in de post, Media Markt is hiervoor verzekerd. Wij willen enkel dezelfde producten waarvoor wij betaald hebben en dit aan dezelfde condities.