Terug

Niet ontvangen bestelling en weigering terugbetaling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. J.

Naar: VANDEN BORRE

30/05/2023

Beste,Op 19/04/2023 heb ik via Vandenborre.be een bestelling geplaatst voor een iPhone 14. Tot mijn grote teleurstelling ontving ik op 02/05/2023 alleen een lege doos zonder het bestelde product. Ondanks meerdere pogingen om dit probleem op te lossen, heb ik tot op heden geen oplossing ontvangen. Hierbij wil ik mijn ongenoegen uiten en een klacht indienen over de behandeling van mijn zaak.Ik heb in totaal acht e-mails gestuurd naar webshop@vandenborre.be om dit probleem te melden. Aanvankelijk werd mij verteld dat er een onderzoek gaande was bij Bpost met betrekking tot dit probleem. Echter, op 10/05/2023 ontving ik een e-mail van webshop@vandenborre.com waarin zij aangaven dat ze mij niet zouden vergoeden, omdat er volgens hen geen schade aan de doos te zien was. Ik had eerder foto's van de doos naar hen gestuurd als bewijs.Na deze e-mail heb ik telefonisch contact opgenomen met Bpost, waarbij zij bevestigden dat zij Vandenborre al hadden terugbetaald voor de lege doos en het dossier hadden afgesloten, waarbij Vandenborre verantwoordelijk is voor de terugbetaling aan mij.Ik heb deze informatie vervolgens per e-mail gedeeld met webshop@vandenborre.com, maar zij blijven volhouden dat ze mij niet terugbetalen omdat er geen schade aan de doos te zien is. Het is voor mij onbegrijpelijk dat Vandenborre weigert mij terug te betalen, terwijl ze zowel mijn geld (een bedrag van €919) als een terugbetaling van Bpost in hun bezit hebben. Ik wacht nu al vier weken op een vergoeding, maar Vandenborre blijft zonder enige reden weigeren om tot betaling over te gaan.

Berichten (2)

VANDEN BORRE

Naar: S. J.

31/05/2023

BesteWe hebben jouw mail goed ontvangen.We hebben wat meer tijd nodig om je vraag te beantwoorden. Zodra wij meer nieuws hebben, contacteren we je opnieuw.Bedankt voor je geduld!Fijne dag verder,Consumentendienst02 334 00 01www.vandenborre.be10 garanties voor 100% vertrouwen- Uw Akte van Vertrouwen -

S. J.

Naar: VANDEN BORRE

06/06/2023

BesteWanneer zal ik een antwoord ontvangen?Waarom duurt het meer dan 30 dagen?Stefan Jovasic


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform