Ik bestelde een Dyson Airwrap en een kitchen robot op Coolblue.
Deze werden in 2 aparte dozen geleverd.
Bij het ontvangen van de dozen voelde ik al dat er 1 doos heel licht was en beschadigd was aan de buitenkant.
Ik heb daar dan ook direct foto's van genomen.
Bij het openen van de dozen bleek dat 1 doos leeg was en in de andere zat de kitchen robot.
Eerst telefonisch contact opgenomen met coolblue, waarna ik via whatsapp de foto?s moest doorsturen van de dozen.
Dit heb ik ook direct gedaan.
Toen kreeg ik een casenummmer en de belofte van een onderzoek.
Enkele maanden gingen voorbij waarbij er telkens gezegd werd dat het onderzoek nog niet was afgerond.
Op 13 januari kreeg ik een mail met het bericht dat na onderzoek geconcludeerd werd dat het pakket volledig werd geleverd en ze dus geen verdere actie kunnen ondernemen.
Ze stellen zelf voor dat ik aangifte doe.
Ik heb een klacht neergelegd bij de politie en deze stellen zelf voor om via testaankoop een klacht in te dienen om via hier hopelijk mijn geld terug te krijgen.
Dit gaat over €549 die ik op dit moment kwijt ben.
Ik weet niet hoe ik meer kan bewijzen dat ik het artikel niet ontvangen heb..