Terug

niet nieuw bij ontvangst maar BOL en derde verkoper leest mails niet

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. D.

Naar: bol.com

22/07/2023

ik heb tijdje geleden 2 whitestone dome screenprotectors besteld voor samsung s23 ultra ten bedrage van 50Euroik heb bij ontvangst vastgesteld dit reeds gebruikt was en kon hier niks met doen....heb dit toen aan bol gemeldt maar niet echt reply ontvangen enkel iets van Appelhoes (externe verkoper via BOL) maar geen reply op vraagheb toen alles retour gestuurd....bleef maar duren en na ongeveer week retour kreeg ik melding dat ze mijn puinhoop ontvangen hebben etc en dit gebruikt en incompleet was....nu ja dit was mijn eerste melding toch....sedertdien weinig schot in de zaak...meerdere keren gemaild ook met bol want ik deed zaken met hen maar krijg of geen reply of geen reply op vraag/feitondertussen heb ik al 2 betalingsherinneringen ontvangen en heb nog eens gemaild en kreeg ik terug een citaat van bijna maand geleden....of willen ze het niet begrijpen of is het opzet en bewuste oplichtingik heb voor deze dure screenprotector gekozen omwille kwaliteit en normaal levenslange garantie maar service is nihil want men wilt mij een een vroegere retour ofzo aanrekenengraag oplossing zodat ik geen problemen heb met toekomstige aankopen want na derde herinnering gaat dit naar incasso en kan je niks meer op krediet aankopengrkevin


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform