Geachte,De laptop Asus werd bij Fnac aangekocht op 23 januari 2023.Op 17 augustus werd de laptop bij Fnac te Gent binnen gebracht voor herstelling/vervanging van de batterij. De laptop was immers nog onder garantie.Op 18 augustus werd ik bericht dat de laptop was overgebracht naar de hersteldienst Vanden Borre.Op 23 augustus wordt de inlogcode gevraagd.Op 24 augustus krijg ik bericht dat de wisselstukken besteld zijn.Op 31 augustus krijg ik een telefoon van de hersteldienst dat de laptop waterschade heeft opgelopen, niet onder de garantie valt en herstelkosten rond de 400 euro draaien. Ik was verbouwereerd, heb het bestek geweigerd en gevraagd mij foto’s en het verslag van hun bevindingen over te maken.Op 1 september haal ik de laptop terug op. Hij functioneert zoals voor 17 augustus enkel op netstroom.Ik ontken ten stelligste dat de laptop bij mij waterschade heeft opgelopen. Ik herhaal het verzoek om foto’s van de “waterschade” en hun bevindingen over te maken.Ik verlang dat aan de garantieplicht wordt voldaan en de batterij wordt vervangenMet vriendelijke groet,Henri Maes