Terug

niet naleving garantie

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

H. M.

Naar: FNAC BELGIUM

01/09/2023

Geachte,De laptop Asus werd bij Fnac aangekocht op 23 januari 2023.Op 17 augustus werd de laptop bij Fnac te Gent binnen gebracht voor herstelling/vervanging van de batterij. De laptop was immers nog onder garantie.Op 18 augustus werd ik bericht dat de laptop was overgebracht naar de hersteldienst Vanden Borre.Op 23 augustus wordt de inlogcode gevraagd.Op 24 augustus krijg ik bericht dat de wisselstukken besteld zijn.Op 31 augustus krijg ik een telefoon van de hersteldienst dat de laptop waterschade heeft opgelopen, niet onder de garantie valt en herstelkosten rond de 400 euro draaien. Ik was verbouwereerd, heb het bestek geweigerd en gevraagd mij foto’s en het verslag van hun bevindingen over te maken.Op 1 september haal ik de laptop terug op. Hij functioneert zoals voor 17 augustus enkel op netstroom.Ik ontken ten stelligste dat de laptop bij mij waterschade heeft opgelopen. Ik herhaal het verzoek om foto’s van de “waterschade” en hun bevindingen over te maken.Ik verlang dat aan de garantieplicht wordt voldaan en de batterij wordt vervangenMet vriendelijke groet,Henri Maes

Berichten (3)

FNAC BELGIUM

Naar: H. M.

04/09/2023

Beste,Bedankt voor uw mail.Onze excuses maar onze hersteldienst bevestigd ons dat er geen fout is, het product zou waterschade aantonen.In bijlage kan u hiervan foto's terugvinden.Het product kan door deze shade helaas wegens ons beste wil niet meer onder garantie vallen.Alvast bedankt voor uw begrip en medewerking !Met vriendelijke groeten,RaphaelWebshop Fnac.bewww.fnac.be

FNAC BELGIUM

Naar: H. M.

04/09/2023

Beste,Bedankt voor uw mail.Onze excuses maar onze hersteldienst bevestigd ons dat er geen fout is, het product zou waterschade aantonen.In bijlage kan u hiervan foto's terugvinden.Het product kan door deze shade helaas wegens ons beste wil niet meer onder garantie vallen.Alvast bedankt voor uw begrip en medewerking !Met vriendelijke groeten,RaphaelWebshop Fnac.bewww.fnac.be

H. M.

Naar: FNAC BELGIUM

09/09/2023

Omdat ik niet begrijp hoe de laptop “waterschade” kon opgelopen hebben, heb ik zaterdag een check-up laten doen in een repair café. Daar kon men geen waterschade vaststellen, maar wel aantasting ten gevolge van de blijkbaar nogal bescheiden batterij.Ik ben ervan overtuigd dat mij geen fout kan aangewreven worden en wens dan ook dat de garantieplicht wordt nageleefd.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform