Terug

Niet naleven van voordelen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

G. B.

Naar: Bobbejaanland

10/07/2025

Beste, Bij deze een beschrijving van een situatie die zich enkele dagen geleden voordeed in het Domino’s restaurant in Bobbejaanland, waarvan ik het gevoel heb dat dit niet enkel nadelig is geweest voor mij, maar wat een gerichte en doelbewuste afzetterij is in het algemeen, waar naar mijn vermoeden al duizenden bezoekers onterecht zijn ingelokt en wat eens aangepakt, of op zijn minst onderzocht mag worden. Ik stond onlangs aan te schuiven bij het Domino’s restaurant in Bobbejaanland en bestelde vervolgens wat ik nodig had: een pizza, een cheesybread, een Jupiler en een frisdrankje. Ik rekende af en keek de rekening even na: …… de prijzen klopten allemaal en het geheel telde samen mooi op, tot ik merkte dat er op het menubord boven de toog stond: “Menu deal: 1 pizza + 1 soft drink = save €2” Dat had ik even niet gezien voor ik bestelde. Ik bekeek dan nog maar eens mijn rekening, want ik had namelijk – onder andere – 1 pizza besteld, en 1 frisdrank, exact zoals de “menu deal” die op het bord stond voorschreef, maar op mijn rekening stond geen €2 korting verrekend. ik vroeg dan maar verduidelijking aan de serveerster waarbij ik eerder afrekende, en vroeg waarom ik net de volle prijs had betaald voor producten waar ik zogezegd €2 op zou moeten besparen. De serveerster raakte verward door mijn vraag en liep even naar achter om het met haar baas te bespreken. Even later kwam ze terug met de verklaring voor onze situatie: je krijgt enkel de €2 korting van de menu deal als je bij het bestellen effectief de woorden uitspreekt dat je de menu deal wil bestellen, wat ik dus niet had gedaan (ik had het verwoord als: “1 pizza margherita en een cola”. Ik liet het er voor toen maar bij, aangezien ik al behoorlijk wat tijd had verloren met wachten op het bestellen en dergelijke, en het was zo wel druk genoeg voor die serveerster die duidelijk wel haar best deed om iedereen verder te helpen, maar ik vond het toch wel de moeite waard om dit voorval even op te schrijven en naar jullie door te sturen. Het gaat hier om iets schijnbaar onbenullig, slechts €2, maar ik kan me niet weerhouden om gefrustreerd te raken als ik denk aan hoeveel 2 euro’s dit Domino’s restaurant (en waarschijnlijk veel andere restaurants) op deze manier in zijn eigen zak heeft kunnen houden en vind het ergens gewoon immoreel om mensen voor te houden dat er een deal is, maar dat die er enkel is wanneer je ‘de magische woorden’ uitspreekt. Hoe dan ook, bekijk maar even of jullie hier iets mee kunnen doen en alvast bedankt voor het lezen van mijn mail! Met vriendelijke groeten,

Berichten (2)

Bobbejaanland

Naar: G. B.

10/07/2025

Beste, Bedankt om contact op te nemen met Bobbejaanland! We proberen je verzoek zo snel mogelijk te verwerken. Het referentienummer voor je aanvraag is 01486991. Wist je dat je het antwoord op je vraag vaak sneller online terugvindt? Neem alvast een kijkje op onze website www.bobbejaanland.be en check onze infopagina's of raadpleeg onze veelgestelde vragen. Met vriendelijke groet, Team Bobbejaanland • Bonjour, Merci d’avoir contacté Bobbejaanland ! Nous essayons de traiter votre demande dans les plus brefs délais. Le numéro de référence est 01486991. Saviez-vous que vous pouvez souvent trouver la réponse à votre question plus rapidement en ligne ? Jetez un œil sur notre site web www.bobbejaanland.be, consultez nos pages d'info ou parcourez notre foire aux questions. Cordialement, Team Bobbejaanland • Hallo, Vielen Dank, dass Sie Bobbejaanland kontaktiert haben! Wir bemühen uns, Ihr Anliegen so schnell wie möglich zu bearbeiten. Die Referenznummer für Ihre Anfrage lautet 01486991. Wussten Sie, dass Sie die Antwort auf Ihre Frage oft schneller online finden? Werfen Sie einen Blick auf unsere Website www.bobbejaanland.be, besuchen Sie unsere Infoseiten oder konsultieren Sie unsere häufig gestellten Fragen. Mit freundlichen Grüßen, Team Bobbejaanland Bobbejaanland bv • Olensteenweg 45, 2460 Lichtaart (België) +32 (0)14 55 78 11 • info@bobbejaanland.be • www.bobbejaanland.be This E-Mail including possibly attached files contains confidential and/or legally protected information. If you are not the correct addressee and kept this E-Mail erroneous, you may neither use contents of this E-Mail nor you be allowed to open the possibly attached files and also nothing copy or pass on/spread. Please inform the sender and delete this E-Mail and possibly attached files immediately. We use updated antivirus protection software. We do not accept any responsibility for damages caused anyhow by viruses transmitted via email. ------------------------------- ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌

Bobbejaanland

Naar: G. B.

12/07/2025

Beste, Bedankt voor je mail, bezoek en interesse in Bobbejaanland! Jammer om te horen dat je dag niet naar behoren is verlopen. Om je bemerking op een correcte en goed onderbouwde manier te kunnen beantwoorden, ontvang ik graag een duplicaat van je originele DOMINO'S kassabon. Zodra ik deze heb ontvangen pols ik bij de leidinggevende van onze restaurants en kom ik bij je terug met een inhoudelijke reactie. Ik hoop je alvast voldoende te hebben kunnen informeren - ik hoor graag van je. Met vriendelijke groet, Yannick van Bobbejaanland Bobbejaanland bv • Olensteenweg 45, 2460 Lichtaart (België) +32 (0)14 55 78 11 • info@bobbejaanland.be • www.bobbejaanland.be This E-Mail including possibly attached files contains confidential and/or legally protected information. If you are not the correct addressee and kept this E-Mail erroneous, you may neither use contents of this E-Mail nor you be allowed to open the possibly attached files and also nothing copy or pass on/spread. Please inform the sender and delete this E-Mail and possibly attached files immediately. We use updated antivirus protection software. We do not accept any responsibility for damages caused anyhow by viruses transmitted via email. --------------------


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform