Terug

Niet naleven van promoties op website

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

F. D.

Naar: Auto5

12/12/2025

Ik heb een mail gestuurd naar 'callcenter@auto5.be' Op 2/12 ben ik langs geweest in uw Auto5 vestiging in Waregem om mijn oude autobatterij binnen te brengen voor recyclage, zoals vermeld op uw website. Volgens de informatie op auto5.be kan elke klant een oude autobatterij inleveren, ongeacht het merk of plaats van aankoop, en ontvangt men hiervoor een waardebon van 15euro zonder aankoop verplichting van een nieuwe batterij. Tot mijn verbazing werd mijn oude batterij geweigerd omdat ik geen nieuwe batterij bij Auto5 had aangekocht. Deze uitleg is in tegenspraak met de voorwaarden en officiële communicatie op uw website. https://www.auto5.be/nl/e/voorwaarden-promoties.html Ik heb nog een 2de mail gestuurd zonder reactie? Ik vind het niet kunnen dat ze promotie maken en zich er niet aan houden. Kan dit zomaar?


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform