Beste, Ik bestelde op 06/08 een Smartphone voor professioneel gebruik via de website van Telenet. De beloofde levertermijn was 2 dagen. Levering voorzien op ons vakantieadres (+/- 180km van het thuisadres). PostNL voorziet levering op 07/08. 07/08 (PM) melding PostNl: de bezorger geraakt er niet op het voorziene tijdstip, levering voorzien op 08/08. 08/08 late namiddag bericht PostNl: bezorger geraakt er niet, maar zal nog leveren voor 22u. 08/08: Geen levering. 09/08: Zondag (niemand bereikbaar). 10/08: contact opgenomen met PostNL jullie kunnen niets doen, jullie zijn geen klant, de afzender moet klacht indienen. Contact opgenomen met afzender (A&C systems Hoegaarden): Wij kunnen niets doen, het is Telenet die verantwoordelijk is. Contact opgenomen met Telenet: Wij zijn eerste lijn, wij kunnen niets doen, je moet bij PostNL zijn maar we gaan het noteren om het op te volgen dossier. 11/08: Nogmaals contact opgenomen met Telenet: eerste lijn: we gaan uw opmerking toevoegen aan uw dossier. 12/08: Contact op genomen met Telenet: Blijkbaar nog geen dossier opgesteld, de collega van maandag heeft een fout gemaakt. 13/08: Contact met Telenet: wij zijn van de eerste lijn en kunnen het enkel doorgeven, het zit nu bij een andere dienst en die nemen contact op met u binnen de 48u, ik noteer het in mijn persoonlijke agenda om het op te volgen. Ik noteer ook dat jullie recht hebben op een compensatie. Deze compensatie kunnen we pas berekenen op moment dat uw toestel is toegekomen.14/08 (meer dan 48u later) Telenet neemt geen contact op met ons. 14/08 zelf contact opgenomen met Telenet:Alles is doorgegeven en ze zijn ermee bezig. Wij kunnen deze dienst enkel per mail bereiken, we kunnen deze dienst niet telefonisch contacteren. Je zal moeten wachten, oh ja, morgen werken ze niet op deze dienst, het zal voor maandag zijn. 15/08 - 16/08 weekend, dienst niet bereikbaar. 17/08: Mail ontvangen Home delivery Telenet: We moeten een ontvangersverklaring invullen, tekenen, scannen en terugmailen. Op ons vakantieadres beschikken we niet over een printer/scanner. We beantwoorden de mail binnen de 30 min. met de nodige info. We nemen contact op met Telenet: Je bent bij de eerst lijn, wij kunnen niets doen en je zal moeten afwachten. 18/08 Contact opgenomen met Telenet: Wederom stellen we vast dat we van het kastje naar de muur worden gestuurd, meer dan 25 min aan de lijn en 3 x doorverbonden. Het resultaat na 12 dagen. Smartphone betaald, geen toestel ontvangen, geen zicht op het vervolg, huidig toestel defect, geen oplossing en niemand die ons kan verder helpen bij Telenet. De dienst die er mee bezig is is onbereikbaar. Graag asap een oplossing en beloofde compensatie voor het geleden ongemak.