Terug

Niet naleven van de bestelling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Bestelling

Klacht

R. D.

Naar: bol.com

22/12/2024

Geachte mevrouw/heer, Op 1 december 2024 kocht ik een koffiemachine Philips 5400 series met bestelnummer A0-00-17-L9-NE voor de prijs van 460euro. U liet me op 20december weten bij een telefonischcontact dat het product niet leverbaar is tengevolge een vergissing bij jullie leverancier en jullie daarom het geld gingen terugstorten. Indien ik toch het toestel nog zou willen, moest ik het opnieuw bestellen maar de prijs is ondertussen merkelijk hoger. Ik ben met deze werkwijze niet akkoord. Mij aankoop annuleren terwijl ik al betaald had en mij dan voorstellen om het opnieuw te bestellen aan een hoger prijs is onredelijk. Ik denk dat deze praktijk niet klantvriendelijk is en tevens niet wettelijk. Ik vraag daarom dat jullie mij opnieuw het toestel aanbieden aan dezelfde prijs als toe ik het bestelde op 1 december. Met vriendelijke groet,

Berichten (1)

bol.com

Naar: R. D.

23/12/2024

Goedendag Rony, Bedankt voor uw bericht. We nemen contact met u op. Met vriendelijke groet, Bol Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be Verzonden: zondag 22 december 2024 22:45 Aan: webcare webcare@bol.com Onderwerp: Niet naleven van de bestelling ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform