Terug

Niet naleven producte´n

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. L.

Naar: Telenet

07/02/2024

Goedemorgen, terug ben ik in wacht gezet en terug duwt men af na 25 minuten , sedert 3 weken na ontvangen aanrekening die ik betwist heb ik dit al 2 maal gehad, mail en klacht worden niet beantwoord .. graag promotie ONE die beloofd werd voor 6 maand activeren en niet na 3 maand stoppen , ik heb basis abonnement Netflix geen premium er werd 17, 98 aangerekend ipv 8,99 euro ..herinneringskost 10 euro verwijderen want jullie lossen niks op ..Stefanie van fakturatie was degene die me afduwde

Berichten (1)

Telenet

Naar: D. L.

08/02/2024

Klantennummer: 721623315 Beste,Wij bevestigen graag de ontvangst van uw klacht. Wij hopen snel bij u terug te komen met meer informatie. Met vriendelijke groeten, Petra TelenetDit is een automatische mail. Gelieve hier niet op te antwoorden. Wilt u toch reageren op dit bericht? Dan kunt u dit doen via ons webformulier op www.telenet.be/contact


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform