Beste, deze klacht betreft reserveringsnummer 101035342 bij Tui. Wij hadden voor onze vlucht naar Gran Canaria op 4 oktober 2021 de Fly Deluxe bijgeboekt en betaald. Eén van de voordelen hiervan is gratis stoelreservering en een stoel vooraan in het vliegtuig. Wij hebben op 4 september 2021 de stoelen 2A en 2B geboekt en hiervan onmiddellijk een bevestiging gekregen. Op 29 september (5 dagen voor vertrek) hebben wij een email gekregen waarin stond dat ze omwille van een operationele wijziging onze stoelen hebben verplaatst naar 9A en 9B. Ik heb diezelfde dag (29/9) contact opgenomen met TUI customer service hierover. Na 56 min (aan € 0,30/min)naan de lijn gehangen te hebben kon de Dame mij geen antwoord bieden waarom wij verplaatst waren en zij kon mij enkel het telefoonnummer doorgeven van Tui fly specials waar ik de volgende dag terug naartoe kon bellen. Vanmorgen (30/09) heb ik daar naartoe gebeld. Na 30 min (opnieuw aan € 0,30/min) kreeg ik te horen dat er een immobiel persoon meevloog en deze wettelijk gezien op de 2de rij moest zitten waardoor wij naar de eerstvolgende beschikbare rij moesten verhuizen. Ik heb hun verteld dat ik hiermee niet akkoord ga. Ik stelde voor om oftewel iedereen een rij achteruit te schuiven zodat wij op rij 3 terecht zouden komen of dat ze ons een compensatie aanbieden voor de Fly Deluxe waarvoor wij hebben betaald maar niet van de gratis stoelreservering gebruik konden maken. Tui wou op geen enkel van deze voorstellen ingaan en stelde mij voor om dan maar klacht in te dienen. Bij deze.