Terug

Niet naleveen van Select service voorwaarden

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. V.

Naar: bol.com

11/07/2024

Ik ben Select klant bij Bol.com. een betalende service die je recht geeft op extra kortingen en snelle gratis leveringen. Telkens weer zijn bestellingen te laat of komen helemaal niet toe. ik claim mijn abonnement geld terug van Bol.com omdat ze hun service voorwaarden niet kunnen naleven. ze weigeren dit te doen en weigeren ook iedere vorm van compensatie. wat mij betreft is dit puur bedrog.

Berichten (2)

bol.com

Naar: K. V.

11/07/2024

Goedemorgen Koen,Bedankt voor je bericht. We nemen contact met je op.Met vriendelijke groet,MikePapendorpseweg 100, 3528 BJ Utrecht, The NetherlandsUnavailable on: FridaysVan: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.beVerzonden: donderdag 11 juli 2024 11:00Aan: webcare webcare@bol.comOnderwerp: Niet naleveen van Select service voorwaarden‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

K. V.

Naar: bol.com

15/07/2024

Beste, je kan me bereiken op kvankerckhove@gmail.com of telefonisch 0032 478 49 22 73


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform