Tafel aangekocht bij Prenuptia. Na het openen van de verpakking zien we 2 grote barsten in de houten tafel. Die dag hebben we onmiddellijk een melding gemaakt.
We hebben contact opgenomen en duidelijk gemaakt dat we wensen voor een vervanging van het product. Dit is ons volste recht volgens FOD Economie.
"U heeft het recht de kosteloze herstelling of de vervanging van het goed te eisen (te kiezen door de consument, maar in functie van wat mogelijk en redelijk is)."
Prenuptia beslist er zelf voor om het goed te "herstellen" doormiddel van verlijming zonder dit te overleggen met ons.
Dit is overduidelijk geen duurzame oplossing aangezien het een houten tafel is. Testaankoop heeft al eens proberen te bemiddelen, maar Bart (receptie) van Prenuptia weet maar 1 zin te zeggen "Klant heeft de reparatie geweigerd", en laten ons verder instaan voor de kosten indien we toch nog een reparatie zouden wensen.
Overeenkomstig de wettelijke garantie van 2 jaar, verzoek ik dan ook onverwijld om vervanging van het product, dan wel om ontbinding van de overeenkomst met terugbetaling van de koopprijs.
Met vriendelijke groet,