Terug

niet nakomen voorwaarden omnium plus onderehoudscontract

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

Y. W.

Naar: Bulex

18/10/2023

Beste,ondanks wij een omnium plus onderhoudscontract hebben, wordt de herstelling niet uitgevoerd omdat uw technieker de moeren om de warmtewisselaar te vervangen niet los krijgt. Deze moeren zitten vast door de kalkaanslag, ondanks dat er in artikels 2 en 3 van de algemene voorwaarden vermeld staat dat de kalkaanslag jaarlijks verwijdert wordt bij het onderhoud. Ik zelf ben 45 jaar Electro technisch installateur en weet uit ervaring dat alles los te krijgen is, mits goed vakmanschap en juiste werktuigen. De opmerking in het interventieverslag : Onvoldoende WW, de warmtewisselaar is verstopt van de kalk. De aansluitingen van dewarmwaterkant zijn plein vast van de kalk. De buizen zijn niet meer te krijgen volgentechnische dienst. Mogelijke oplossing een nieuw toestel is ongeloofwaardig. Beweren omdat een stuk niet vervangen kan worden er een nieuw toestel dient geplaatst te worden is te gek voor woorden. Wij hebben als een goede huisvader jaarlijks ons toestel laten onderhouden door uw diensten. Nu stellen wij vast dat de kalkaanslag niet jaarlijks verwijdert geworden is en zouden nu de dupe zijn van uw tekortkomingen?Graag een voorstel van uw hoe we dit opgelost krijgen.Met vriendelijke groet,Familie Wilems-Taurinya

Berichten (1)

Bulex

Naar: Y. W.

18/10/2023

Beste klant,Bedankt om contact op te nemen met Bulex Services. Wij hebben uw mail goed ontvangen en gaan zo snel mogelijk aan de slag met uw vraag.Wij vinden het belangrijk om uw mail grondig te analyseren en alle aspecten na te kijken. Hierdoor kan het enkele werkdagen duren voor u een reactie ontvangt.Alvast bedankt voor uw begrip.Met vriendelijke groeten,Cher client,Merci de prendre contact avec Bulex Services. Nous accusons bonne réception de votre email, lequel a retenu toute notre attention. Nous travaillons le plus rapidement possible à votre réponse.Il est important pour nous d’analyser votre mail en profondeur et d’en vérifier tous les aspects.Par conséquent, quelques jours ouvrables peuvent être nécessaires pour recevoir une réponse.Nous vous remercions de votre compréhension.Cordialement,


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform