Terug

Niet nakomen van wat op de website vermeld stond

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. V.

Naar: Rowenta (GROUPE SEB BELGIUM)

01/12/2023

- Op 1/11 bestelde ik via de website van rowenta.be een steelstofzuiger X-Force Flex 12.60 RH98A8. - Op jullie website stond duidelijk vermeld dat er een actie was met een gratis extra batterij (ik heb daar een screenshot van waarvan de EXIF-data gecontroleerd kan worden). Nergens stond vermeld dat de actie maar liep tot 31/10. - Op 3/11 werd het toestel geleverd zonder de extra batterij. - Op 6/11 contacteerde ik Rowenta telefonisch over de actie. Ik kreeg een link toegestuurd en pas dan merkte ik dat de actie maar liep tot 31/10. Nochtans stond op 1/11 de actie nog duidelijk vermeld op jullie website, pas later werd deze verwijderd. - Ik heb ondertussen zowel telefonisch als per e-mail verschillende keren contact met jullie proberen opnemen, ik krijg amper reactie, enkel enkele korte e-mails dat ik niet in aanmerking kom omdat de actie afgelopen was op 31/10. - Het is onmogelijk met jullie tot een vergelijk te komen, laat staan de dienst die hierover beslist te contacteren of mij te laten opbellen. - Jullie klantenservice is werkelijk compleet ondermaats/ zo goed als onbestaande. Deze manier van handelen kan echt niet want de actie stond wel degelijk nog vermeld op jullie website op 1/11. - Wettelijk zijn jullie verplicht te leveren wat jullie aankondigen op jullie website en ik eis dan ook de extra batterij geleverd te krijgen. Het is niet mijn fout dat de actie op 1/11 nog steeds vermeld werd. Net de actie was de reden waarom ik het toestel op jullie website aankocht want elders was deze goedkoper.- Ik ben nu al weken aan het proberen om tot een oplossing te komen doch loop steeds tegen de muur doordat jullie quasi niet reageren en gewoon standaardantwoorden terugsturen zonder de zaak ten gronde te bekijken.

Berichten (1)

K. V.

Naar: Rowenta (GROUPE SEB BELGIUM)

28/12/2023

Beste,ik wacht nu al bijna twee maanden op een ernstige reactie van jullie klantendienst en vooral op een correcte oplossing. Jullie kunnen niet zomaar de wet naast jullie neer blijven leggen. Dit is absoluut geen klantenservice!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform