Beste,
Vervolg op Klachtnummer - 11537517
In 2023 kocht ik een CTA3 (V2) toestel voor €6000. Inbegrepen in dit hoog bedrag was een voorafbetaling van jaarlijks onderhoud voor de volgende 5 jaar. Na 1 jaar probeerde ik tevergeefs de service dienst te bereiken maar ofwel nam niemand op, ofwel werd ik verbonden met een extern call center die mijn naam noteerde en beloofde dat Murprotec zou terugbellen voor een afspraak. Ze hebben nooit teruggebeld tot ik na een paar weken een klacht lanceerde bij Testaankoop. Binnen de paar dagen had ik iemand aan de lijn die de afspraak maakte en het direct nummer van Murprotec gaf. Ook beloofde de technieker volgend jaar een nieuw onderdeel van de klep vooraan mee te brengen omdat die zo fragiel was dat die al na jaar was afgebroken.
Nu 1 jaar later is het terug hetzelfde: onbereikbaar callcenter voor een afspraak die ik 2 jaar geleden betaalde.
Ik ben het beu om als zelfstandige mijn tijd te verliezen en eis nu een schadevergoeding van €1000 voor contract breuk.
Dit is een bewust business model dat klanten op voorhand geld aftroggelt om dan nadien zijn verplichtingen niet na te komen. Schandalig.