Terug

NIET NAKOMEN VAN DE GARANTIE VAN EEN HUISBATTERIJ

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. Q.

Naar: Advenso

04/02/2023

BESTE,BIJ HET BEDRIJF ADVENSO HEBBEN WE EEN HUISBATTERIJ BESTELD. DIE IS GEPLAATST IN AUGUSTUS 2022. NA TWEE MAANDEN VIEL DE DATALOGGER UIT. EEN MAAND ERNA VIEL DE BATTERIJ KOMPLEET UIT. SEDERT DAN IS HET EEN ECHTE LIJDENSWEG WAT BETREFT DE COMMUNICATIE MET HET BEDRIJF. HERHAALDE TELEFOONS, MAILS BRENGEN IONS GEEN STAP DICHTER BIJ EEN OPLOSSING. EIND VORIG JAAR IS ER TWEE KEER EEN TECHNIEKER GEKOMEN. DE TWEEDE KEER WAS HET VERDICT: BATTERIJ STUK EN MOET VERVANGEN WORDEN. MAAR NIET MEER IN 2022 GOED, WE ZIJN NU AL FEBRUARI 2023, EN ER IS GEEN BEWEGING. DE DIENST TECHNISCHE STORING IS NIET TE BEREIKEN EN DE TELEFONISTE, OCHARME, BELOOFD ALTIJD OM HET DOOR TE GEVEN.DE BATTERIJ IS HIER NU AL LANGER ONPRODUCTIEF DAN WEL. IK HEB HET OOK AL DOORGEGEVEN AAN ICHOOSR, HET BEDRIJF DAT DE GROEPSAANKOPEN ORGANISEERT. DE EERSTE KEER WAREN ZE ZEER GEINTERESSEERD, DE TWEEDE KEER OOK AL MINDER IS MIJN AANVOELEN.ALS JE KIJKT NAAR DE REVIEWS OP DE WEBSITE VAN HET BEDRIJF, IS DAT EEN LANGE KLACHTENLIJST.WE ZIJN NOG NIET LIJFELIJK NAAR HET BEDRIJF GEWEEST. IK BEN NIEUWSGIERIG WAT DIT ZOU UITHALEN.IK HOOP DAT JULLIE WAT DRUK KUNNEN ZETTEN OM HET PROBLEEM OP TE LOSSENVRIENDELIJKE GROETEN

Berichten (1)

Advenso

Naar: J. Q.

22/02/2023

Afspraak ter plaatse is ingeplandMet vriendelijke groeten,xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxCEOMarketing+32xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx@advenso.bezonnepanelen laadpalen thuisbatterijenwarmtepompen aircowww.advenso.beMarsbiebuikstraat 138210 Zedelgem050 70 34 33


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform