Terug

Niet nakomen van de afspraak/diensten

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. M.

Naar: Telenet

16/08/2023

Beste,Ik en mijn mama regelen alles voor mijn tante, omwille dat ze dit allemaal niet kent. Dus op 24 juli 2023 bel ik naar Telenet om haar verhuis door te geven en een afspraak te maken voor de installatie. Dus ik vraag aan de man van de klantendienst voor een afspraak op 16/08/2023 in de voormiddag om alles te installeren op haar nieuw adres, dwz digitale tv van het oud adres naar het nieuw adres + toevoegen van internet (voor de zonnepanelen en de huisbel) + vast toestel (overzetten van Proximus naar Telenet) . Er was toen een probleem en de man van de klantendienst ging ons hierover de dag nadien opbellen, nooit meer gehoord! Geen bevestiging ontvangen.  Ik heb teruggebeld en ze konden me bevestigen dat alles ok was voor 16/08/23.Ik haal op 15/08/23 de digibox op mijn tante haar oud adres. Vandaag 16/08/23 kwam telenet langs op haar nieuw adres. Mijn mama was op het nieuw adres. Wachten wachten, ...Geen Telenet te zien.Ik bel voor mijn mama naar Telenet omdat zij ter  plaatse was. Blijkt dat de technieker is langs geweest, klopt niet want we hebben niemand gezien. (Mijn tante gaat niet opdraaien voor de kosten van de technieker,  die we niet hebben gezien) Het was op het oude adres.  Ze kunnen geen oplossing bieden. Meermaals gebeld en gediscussieerd.  Dan kwamen er nog meer lijken uit de kastDe man van de klantendienst was blijkbaar niet goed wakker.- Afspraak op het oude adres  ipv nieuwe adres- de internet geactiveerd op het oude ades (  niet nodig, mijn tante woont in een oud huis, heeft geen aansluitingen) en moest enkel geactiveerd worden op nieuwe adres Hiervoor worden er kosten aangerekend. Dit hebben jullie kunnen crediteren.- telefoon moest worden overgezet worden van de moment dat het geïnstalleerd is op het nieuwe adres,  niet dus. Telenet heeft proximus opgezegt met resultaat dat mijn tante geen vast lijn meer heeft op het oud adres. Ook al staat deze actief op oude adres?? Telefoon gaat niet af, en voor haar is het een bezettoon.- ...Nog te zwijgen over de bereikbaarheid, telkens minstens 15 a 30 minuten moeten wachten voordat je iemand aan de lijn krijgt. Ik heb honderde keren gebeld en telkens krijg je een andere verhaal, gooien ze hoorn in en boeken ze zonder te vragen een nieuwe afspraak op een datum waar zelf geen geest aanwezig is. Beloven u een dag en ze noteren deze niet. Na het zoveelste keer het verhaal te doen, hebben een datum kunnen vastleggen.  Nu de vraag of het dan in orde komt.Het kost ons zowel ik als mijn mama een dag verlof en een hoop telefoonkosten.Mijn tante ging het komend weekend verhuizen en nu moeten we deze genoodzaakt met den week verzetten. Klantenservice was ver te zoeken. Die vind alles behalve service. De fout wat er nu gebeurd is ligt helemaal  bij jullie.

Berichten (4)

Telenet

Naar: L. M.

17/08/2023

Lees deze e-mail op s:comm.telenet.be/optiext/optiextension.dll'ID=pAsqD%2BIzRV0Kw3NkJVIa_YX1yCnfIPsTnXdiYexv2g3HOv%2BIpdsnnWY4vSYRfh0bMF_MB6Txx8pTU4qYLNX9m1Dt_lcppx

L. M.

Naar: Telenet

17/08/2023

????

Telenet

Naar: L. M.

17/08/2023

Lees deze e-mail op s:comm.telenet.be/optiext/optiextension.dll'ID=pAsqD%2BIzRV0Kw3NkJVIa_YX1yCnfIPsTnXdiYexv2g3HOv%2BIpdsnnWY4vSYRfh0bMF_MB6Txx8pTU4qYLNX9m1Dt_lcppx

L. M.

Naar: Telenet

17/08/2023

????


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform