Ik wilde onlangs de overstap maken van Proximus naar Orange. Ik heb hiervoor met de mensen van Orange gebeld en deze hebben mij uiteindelijk een formule verkocht voor TV, Internet, Vaste lijn en GSM. De simkaart werd meteen opgestuurd. Voor de verdere installatie moest ik nog enkele weken wachten. Zo gezegd zo gedaan. Toen de installateur hier kwam, kon hij plots geen TV en Internet aansluiten terwijl dit met proximus wel werkt. Orange was wel al mijn abonnement bij Proximus gaan opzeggen en zat al met die nieuwe simkaart. Dus heb ik mij opnieuw aangesloten bij Proximus. Na een maand krijg ik een factuur van bijna 50 euro voor de simkaart van Orange 1 maand te gebruiken terwijl ik amper op mijn gsm zit en het gehele abonnement slechts 95 euro kostte. Deze factuur is buitensporig en wil ik principieel niet betalen. Ik heb de maand van de overstap een korting van Proximus gekregen van 9,37 euro. Dit bedrag wil ik hun storten, maar meer niet. Nu, na 4x waarschuwing van niet betalen dreigen ze ermee een incassobureau erop te zetten. Schande is het! Eerst iets aansmeren. Hun beloftes niet nakomen en dan massa's geld vragen voor diensten die ze maar half leveren! Nooit ga ik nog naar Orange!