Terug

Niet nakomen van beloftes en buitensporige factuur

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. K.

Naar: Orange

25/04/2024

Ik wilde onlangs de overstap maken van Proximus naar Orange. Ik heb hiervoor met de mensen van Orange gebeld en deze hebben mij uiteindelijk een formule verkocht voor TV, Internet, Vaste lijn en GSM. De simkaart werd meteen opgestuurd. Voor de verdere installatie moest ik nog enkele weken wachten. Zo gezegd zo gedaan. Toen de installateur hier kwam, kon hij plots geen TV en Internet aansluiten terwijl dit met proximus wel werkt. Orange was wel al mijn abonnement bij Proximus gaan opzeggen en zat al met die nieuwe simkaart. Dus heb ik mij opnieuw aangesloten bij Proximus. Na een maand krijg ik een factuur van bijna 50 euro voor de simkaart van Orange 1 maand te gebruiken terwijl ik amper op mijn gsm zit en het gehele abonnement slechts 95 euro kostte. Deze factuur is buitensporig en wil ik principieel niet betalen. Ik heb de maand van de overstap een korting van Proximus gekregen van 9,37 euro. Dit bedrag wil ik hun storten, maar meer niet. Nu, na 4x waarschuwing van niet betalen dreigen ze ermee een incassobureau erop te zetten. Schande is het! Eerst iets aansmeren. Hun beloftes niet nakomen en dan massa's geld vragen voor diensten die ze maar half leveren! Nooit ga ik nog naar Orange!

Berichten (1)

J. K.

Naar: Orange

14/05/2024

Kort na mijn bericht heb ik een nieuwe factuur van Orange ontvangen met een bedrag van 10 euro. Deze is dan ook meteen betaald. Daarmee dacht ik dat de kwestie opgelost was, tot ik vandaag een melding heb gekregen van Gerechtsdeurwaarder Johan Van Deun dat ze mij willen dagvaarden voor de rechtbank als ik niet meteen betaal. Hun laatste herinnering nogmaals. Ten eerste vraag ik mij af waarom ik die 10 euro betaald heb? Is niet eens in korting gegaan van het totaal. En ten 2de zal ik op de rechtbank aanwezig zijn, om aan te tonen wat een bende oplichters dit zijn!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform