- 18/07/2020: klant geworden bij SFAM Celside in de toenmalige Switch-winkel in de Veldstraat. Toen tekende ik voor een verzekering waarbij mijn toestel (iPhone 11 Pro 256GB) werd verzekerd tegen diefstal, schade, … . Daarbovenop recht op ‘cash back’ van €150 en ik tekende toen ook bij voor de optie ‘buy back’, waarbij na 1 jaar contract ik het huidige toestel (iPhone 11 Pro 256GB) diende in te ruilen voor een nieuwe upgrade, met name de iPhone 12 Pro 256GB. - 25/08/2022: in tussentijd (het afgelopen jaar) reeds via mail en telefoon contact gehad. Op 25/08 opnieuw de aanvraag voor de Cashback ingediend. - 10/10/2023: iPhone 11 Pro 256GB opgestuurd naar Celside, zoals gevraagd: iPhone zat in het originele doosje, met kabel. - 12/01/2023: eindelijk de bevestiging doorgekregen via mail dat de terugbetaling zou worden toegekend. Hiervan zijn screenshots genomen. - 17/04/2023: contact met ‘Solution Celside’. Ik citeer ‘uw laatste verzoek op om opnieuw te bevestigen dat onze diensten inderdaad zijn overgegaan tot de validatie van uw terugbetaling’- 18/04/2023: telefonisch contact met Celside service Buy Back (Amy). Ze begreep niet waarom het zo lang duurde dat de nieuwe iPhone 12 Pro 256GB nog niet mijn richting uit kwam. - Ondertussen werden er verschillende bedragen van mijn rekening gehaald, waar ik niet voor had getekend, en deze werden afgetrokken van 4 verschillende Franse rekeningen! - Tussentijds nog regelmatig proberen bellen, maar tevergeefs.- Via telefonisch contact in tussentijd nog eenmaal gedreigd dat ik naar de politie zou stappen en dat mijn advocaat ook reeds op de hoogte was. - Juni 2023: iPhone 12 Pro 128GB ontvangen, maar deze is REFURBISHED. Dit is GEEN NIEUW TOESTEL. iPhone werd geleverd in een doosje van Hubside, foto’s ter bewijs. Werd geleverd zonder kabel of andere toebehoren. Bij aanzetten van de iPhone blijkt de batterijconditie op 84% te staan. Hiervoor zijn er foto’s als bewijs. - 25/09/2023: tot op heden nog steeds geen terugbetaling ontvangen. Geen contact meer kunnen hebben met Celside (ik vermoed dat ze mijn telefoonnummer geblokkeerd hebben). Gevolg: ik heb hier zo'n €3000 verlies aan geleden, alsook mijn vorige iPhone 11 pro 256GB (deze was toen rond de €1400 waard). Ik kreeg een minderwaardig toestel in ruil. Ik heb reeds alle informatie bezorgd aan Celside, maar ik krijg verder geen antwoord meer op mijn vragen. Gelieve de bedragen onmiddellijk terug te betalen en een nieuw toestel (iPhone 12 Pro 256GB) te bezorgen of me op de hoogte te houden van het verder verloop van mijn klacht.?