Terug

niet nakomen van afspraken

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. J.

Naar: Bulex

25/02/2025

Bij het onderhoud van de ketel smeert de Bulex-technieker je een onderhoudscontract aan, zo gezegd voor je eigen gemak. Zij zullen dan telkens op tijd een factuur sturen die je dan moet betalen, zodra dat in orde is, contacteerd Bulex je om een afspraak te maken. Klinkt leuk en gemakkelijk en een goede manier om zeker in orde te zijn met de verzekering... NIET DUS!! Begin november 2024 factuur gekregen en onmiddellijk betaald (aangezien we wat problemen hadden met de brander, en hier zo snel als mogelijk een oplossing voor willen) en niks meer gehoord van Bulex, ook niet na herhaaldelijke mails. Telefonisch contact helpt ook niet, want ze geven telkens een ander mailadres (info@..., complaint@..., finance@...). Uiteindelijk een mail gekregen dat ze 13 februari gingen langskomen voor het onderhoud, veel te laat voor in orde te zijn met de verzekering. Geprobeerd om de datum te veranderen naar een vroegere dag, of een dag die beter uitkwam met ons werkschema, maar dit ging niet. Enkele dagen voor de afspraak (waar we noodgedwongen verlof voor moesten nemen) worden we verwittigd via mail dat de afspraak verzet wordt naar 1 mei (feestdag??), een half jaar na de betaling van de factuur en 5 maanden te laat voor de verzekering. Uiteindelijk iemand aan de lijn gehad die de afspraak voor ons annuleerde en alles doorgestuurd had naar de Finance-afdeling zodat we ons geld terug gingen krijgen. Nu weer enkele weken later en nog steeds geen contact van Bulex uit, geen geld terug gekregen en telkens ik bel, krijg ik een ander mailadres om te contacteren zodat dit in orde zou komen. Via review-websites antwoorden ze dat we naar complaint@... moeten sturen, dan wordt het snel opgelost ... Dat doen we dus al maanden zonder enige feedback! Is er niets wat we als consument hiertegen kunnen doen?

Bemiddeling door Testaankoop 12 maart 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform