Beste,Ik vraag een gedeeltelijke terugbetaling toe te kennen voor de betaalde lidgelden voor de maanden maart, juni en juli 2020. In maart werd het volledig lidgeld betaald, maar kon slechts 2 weken worden getraind. Vanaf 8 juni konden fitnesscentra opnieuw openen 3 juni rekende Mooze daarom al meteen het volledige abonnementsgeld aan ook al kan Mooze niet aan de gold membership voorwaarden voldoen: beperktere openingsuren, geen omkleedruimte/douche faciliteiten, geen wellness, geen persoonlijke opvolging, en geen bootcampsessies. Hetzelfde verhaal voor juli: volledig abonnementsgeld geïnd, maar dezelfde beperkte dienstverlening. Zolang Mooze onze overeenkomst niet volledig kan nakomen, vraag ik dan ook een korting op het abonnementsgeld in verhouding met de verminderde dienstverlening.Daarnaast ga ik niet akkoord met de opschorting/verlenging van het contract. Ik heb getekend voor een 12-maandencontract, te starten op 1 november 2019. In dit contract staat vermeld dat het abonnementsgeld maandelijks zal worden geïnd. Ik wens mijn contract dan ook stop te zetten vanaf 31 oktober 2020. Ik heb al meerdere keren contact opgenomen met de administratieve dienst, maar kreeg enkel ontwijkende antwoorden. Ik verwacht een gedeeltelijke restitutie van het betaalde lidgeld voor de maanden maart, juni en juli en verwacht een bevestiging van de stopzetting van mijn contract vanaf 31 oktober 2020.