Mega. Same Connectivity. Just Cheaper.
Beste meneer Degroote,
We hebben uw klacht met referentie goed ontvangen.
Bij het begin van een contract ontvangen we steeds de verbruiksgegevens van de voorbije 3 jaar op het adres in kwestie. Dit kan aanzienlijk verschillen van de gegevens die in een eventuele simulatie worden gebruikt (daar kan immers eender welk verbruik worden ingevuld).
Gezien het om een stevige verlaging gaat, vragen we om een afrekening van de vorige leverancier te bezorgen zodat we dit op basis van werkelijke gegevens kunnen herberekenen. Indien dit niet mogelijk is, neem je best telefonisch contact op voor een snelle simulatie aan de hand van enkele vragen.
Een contract wordt vooral afgesloten op een bepaald tarief (prijs per kWh verbruik bij vaste tarieven of een formule om deze te berekenen op basis van de marktprijs bij variabele tarieven) en enkele vaste kosten en niet op een maandelijks bedrag.
Intussen blijven we beschikbaar voor al je vragen.
Bovendien kan je de meestgestelde vragen in onze FAQ raadplegen.
We wensen je nog een prettige dag verder.
Met vriendelijke groeten,
Tim
Team Mega
✉ info@mega.be
☎ 016 67 60 60 (Ma-Do: 8u30-17u30 Vr: 8u30-17u)
Contacteer ons
Ken je ons ambassadeur-systeem ?
Je kan je voorschotfacturen en gegevens beheren via je online klantenzone myMega.
Wachtwoord vergeten? Klik hier om een nieuw wachtwoord in te stellen.
We hechten veel belang aan de bescherming van je persoonlijke gegevens. Meer informatie kan je terugvinden in ons privacybeleid.
Volg ons nu op FacebookInstagramTwitter
Power Online SA BE0535.615.192 Rue Natalis, 2 - 4000 Liège
[Y79124-4VKRK]