Terug

Niet nakomen leveringstermijn

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

W. B.

Naar: bol.com

18/04/2025

Geachte mevrouw/heer, Op 18/04/2025 kocht ik een beschermcase Kasey tablethoes geschikt voor iPad 11 in uw online winkel en betaalde ik 24,95 € . Bij de bestelling werd er vermeld dat het de volgende dag zou geleverd worden. Ben trouwens ook Select klant en betaal ook voor de service (ook voor leveringen in het weekend) Nu krijg is de melding op vrijdag 18/04/2025 om 20:30 uur dat het pakje pas op dinsdag 22/04/2025 word geleverd. Ik heb geprobeerd om contact te nemen met de klantenservice, maar Billy doet raar. Dus geen contact. Deze vertraging heeft mij als klant ernstige schade berokkend. Ik verzoek derhalve om vergoeding van alle hierboven beschreven schade, te laat leveren , ook als select klant, op een totaalbedrag van 25€ word geraamd. Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen om juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen. Met vriendelijke groeten, Berden Willem

Berichten (1)

bol.com

Naar: W. B.

22/04/2025

Beste Willem, Bedankt voor uw bericht. Volgens de traceercode van uw bestelling, is het artikel op 19 april bezorgd in uw brievenbus. Er is u zojuist een e-mail gestuurd. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u op de betreffende e-mail reageren. Met vriendelijke groet, Bol Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be Verzonden: vrijdag 18 april 2025 22:15 Aan: webcare webcare@bol.com Onderwerp: Niet nakomen leveringstermijn ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform