Geachte mevrouw/heer,
Op 18/04/2025
kocht ik een beschermcase Kasey tablethoes geschikt voor iPad 11 in uw online winkel en betaalde ik 24,95 € . Bij de bestelling werd er vermeld dat het de volgende dag zou geleverd worden. Ben trouwens ook Select klant en betaal ook voor de service (ook voor leveringen in het weekend)
Nu krijg is de melding op vrijdag 18/04/2025 om 20:30 uur dat het pakje pas op dinsdag 22/04/2025 word geleverd.
Ik heb geprobeerd om contact te nemen met de klantenservice, maar Billy doet raar. Dus geen contact.
Deze vertraging heeft mij als klant ernstige schade berokkend.
Ik verzoek derhalve om vergoeding van alle hierboven beschreven schade, te laat leveren , ook als select klant, op een totaalbedrag van 25€ word geraamd.
Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen om juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen.
Met vriendelijke groeten,
Berden Willem