Terug

Niet nakomen leverdatum

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. D.

Naar: KREFEL

02/12/2023

BesteIk bestelde op maandag 27/11 online tv bij jullie. Als levermoment koos ik zaterdag 2/12 tussen 8-12u. Daags voor de afgesproken datum kreeg ik een bericht dat de tv tussen 12u en 13u geleverd zou worden, wat al een uur buiten het gekozen levermoment ligt. Ik heb mijn best gedaan om flexibel te zijn en het zo geregeld dat ik nog thuis kon zijn tot 13u. Om 12.45u ontving ik een oproep van de chauffeur met de mededeling dat mijn tv niet op het platform geleverd werd deze ochtend en dat mijn levering dus noodgedwongen uitgesteld moet worden.Ik werk in het weekend en ben hiervoor speciaal een halve dag thuis gebleven, bovendien dien ik nu komende woensdag speciaal nog een halve dag thuis te blijven waardoor ik in totaal een hele dag verlies.Een compensatie lijkt me dan ook niet meer dan redelijk.

Berichten (1)

KREFEL

Naar: J. D.

06/12/2023

Beste Joleen,Wij hebben jouw mail goed ontvangen.Hierbij wensen wij ons te verontschuldigen voor de opgelopen ongemakken, veroorzaakt geheel buiten onze wil om.Na nazicht van de informatie waarover we beschikken, gaan wij jou ter compensatie een voucher ter waarde van 25,00 per mail versturen.Deze voucher wordt je dan binnen de week bezorgd op dit e-mailadres en blijft een jaar geldig in onze winkels en onze e-shop.Voor de duidelijkheid, de leveringen in de voormiddag is tussen 8u en 13u en niet tussen 8u en 12u.Met vriendelijke groeten,SandraCustomer Happiness Teammemberkrefel.beKrfel nv Steenstraat 44 B-1851 Grimbergen ref:!00D5I03dQ0g.!500Sf01uR1l:ref


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform