Terug

Niet nakomen beloofde leveringsdatum

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. V.

Naar: ArtStone

03/06/2021

Beste,Op 7/5/21 bestelde mijn echtgenoot en ik terrastegels bij de firma Artstone. De beloofde leverdatum was volgens de verkoper eind mei, ten laatste de eerste week van juni. Gezien er tot op heden geen tegels werden geleverd namen wij telefonisch contact. Mijn echtgenoot werd brutaal te woord gestaan dat de geleverde tegels deze week niet voor ons waren en dat als we niet tevreden waren ze gewoon het voorschot terug betalen en de tegels maar niet moeten nemen. Een nieuwe leverdatum kregen we niet. Door de vertraging zal een latere plaatsing moeilijker te regelen zijn voor ons.

Berichten (3)

ArtStone

Naar: C. V.

03/06/2021

DATA NOT AVAILABLE

C. V.

Naar: ArtStone

11/06/2021

Beste.Ondertussen zijn we weer een week verder en nog steeds geen bericht van jullie dat de tegels geleverd zullen worden. Na de eerste week is ondertussen ook de tweede week van juni gepasseerd. Ondanks dat verkopers volgens jullie bediende geen beloftes mogen maken over levertermijnen, is mij beloofd de tegels ten laatste de eerste week van juni te leveren. Na op bedenkelijke wijze te woord gestaan te zijn door uw telefoniste, word ik nu op bedenkelijke wijze geholpen met de levering. Met beleefde groeten.

ArtStone

Naar: C. V.

11/06/2021

Beste,we hebben u ondertussen reeds gecontacteerd omdat uw tegels deze ochtend aangekomen zijn in België zoals vorige week afgesproken. Deze worden geleverd van zodra u het saldo naar ons overmaakt.Veel plezier met uw nieuwe terras,Het Artstone-teamVriendelijke groeten,Joren VerbruggenArtstone Puurs+32 (0)3 889 64 00puurs@artstone.bewww.artstone.beDendermondsesteenweg 150, 2870 PuursLaat je inspireren – Bekijk onze openingsuren – Onze Catalogus – Volg ons op Facebook and Instagram[s:files.missiveusercontent.com/c46bddb2-a161-497b-92c1-20b52ad32fd8/Afbeelding1.png]Heeft Artstone u voldoende geïnformeerd over de levering van uw producten? (JA/NEE) Hebben onze verkopers u goed geïnformeerd over onze producten? (JA/NEE)Hoe hebt u het contact met onze externe transporteurs ervaren? (GOED/SLECHT)On June 11, 2021 at 8:45 AM, klachtenbox@test-aankoop.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform