Terug

Niet nakomen beloftes

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

L. C.

Naar: Vanden Borre Kitchen

23/12/2025

Onze nieuwe keuken werd op 6 augustus 2025 geïnstalleerd door een zeer bekwame schrijnwerker in onderaanneming van Vanden Borre Kitchen Roeselare. Jammer genoeg moest deze man constateren dat de verkeerde kookplaat werd geleverd, de kastdeuren van een pocketkast mis opgeleverd werden en het volledige systeem om de pocketkast te installeren niet geleverd was. We zijn 23 december en tot op heden is dit allemaal nog niet opgelost. Wij krijgen amper reactie op mails en telefoons. De winkel waar we kochten is plots niet meer bereikbaar en we horen van langs alle kanten (andere klanten, leveranciers, ...) dat er financiële moeilijkheden zijn en het geld van klanten gebruikt wordt om putjes op te vullen. Alsook dus het geld dat wij al voor onze keuken 100% hebben betaald, maar nog steeds niet opgeleverd is. Jammer genoeg steken ze hun kop in het zand bij de hoofdzetel. Ondanks dat in al hun brochures de belofte staat dat zij garant staan als hun franchisewinkels in financiële moeilijkheden zitten of niet kunnen opleveren. We krijgen gewoon geen reactie of als we bellen (en 3u aan wachtlijn hangen), krijgen we de reactie dat we op mail moeten zetten en we krijgen geen antwoord. We hebben al wat verhalen verzameld van klanten en ik ben op zoek naar meer mensen om samen met een advocaat een zaak op te starten. Het is belachelijk om met een kind te moeten leven in een keuken zonder kookplaat. Dit gaat over een keuken van €34000. Vriendelijke groeten Liesa


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform