Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. D.

Naar: Trixxo (Dienstencheques/Titres&Services)

18/07/2023

Na een verblijf in het buitenland had ik enkele kort op elkaar volgende betalingsaanmaningen van Trixxo gekregen, omdat er geen dienstencheques meer beschikbaar waren in mijn digitale portefeuille bij Sodexo. De dag dat ik terug thuis was heb ik onmiddellijk contact opgenomen met Trixxo Gent, om te vragen hoe ik die betaling in orde kon brengen. Met de medewerkster sprak ik af dat ik zo snel mogelijk nieuwe dienstencheques zou bijbestellen. Onmiddellijk na deze telefoon heb ik 12 cheques besteld. Nu blijkt dat ná dit telefoontje en deze afspraak mijn dossier overgemaakt is aan een incassobureau, en de 4 verschuldigde dienstencheques niet opgenomen zijn. Volgens de medewerkster die ik daarop aan de lijn had is de desbetreffende werkneemster met wie ik die afspraak gemaakt had intussen ontslagen, en heeft zij deze afspraak ook niet gecommuniceerd aan haar collega's. Door deze interne miscommunicatie werd mijn dossier alsnog aan een incassobureau overgemaakt. Trixxo weigert hiervoor de verantwoordelijkheid op te nemen ik krijg op mijn emails zelfs geen antwoord.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform