BesteIk word nieuwe klant bij Proximus. Proximus had een afspraak gemaakt om langs te komen op 03-11 tussen 8 en 17 u, om glasvezelkabel tot binnen te leggen in mijn huis. Er is niemand opgedaagd, om 16:45 kreeg ik een sms dat de installatie zou gebeuren vandaag, 22-11-2023.Ik heb dus nogmaals een dag verlof genomen op het werk vandaag. De technicus kwam daarnet langs en hij zei dat er moet gegraven (ondergronds) worden en dat hij enkel Facade doet, dat hij dus niets kon doen.Deze technicus (heel vriendelijke mens) heeft dan voor mij een nieuwe afspraak gemaakt op 06-12, voor graafwerkzaamheden.Ik heb dus 2 x een vakantiedag moeten nemen voor niets. Ik heb geen vakantiedagen meer dit jaar op het werk, ik zal mijn werkgever vragen of ik een dag onbetaald verlof kan nemen, ik hoop dat dit zal lukken. Dit kost mij dus geld, geld dat ik eigenlijk niet kan missen...Het is heel jammer dat dit zo moet verlopen en ik hoop dat alles op 06-12 volledig in orde zal zijn.Ik weet dat het geen zin heeft om boos te worden in deze mail maar ik voel mij heel slecht hiermee, dit is supervervelend voor mij.Vriendelijke groetenBart De Laet