Terug

Niet nagekomen beloftes -> Geen internet voor een dag - 2DE KEER

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. A.

Naar: Proximus

07/05/2024

Proximus, Ik heb het bijna gehad met jullie als bedrijf. Eerst zet ik mijn Tv-diensten stop om de factuur naar 69 euro te krijgen van 100. Nu ineens 72 euro. Uit het niks gaat het maandelijks naar boven. Geen internet voor een dag (2 keer op een jaar tijd), wordt er een korting toegewezen op de eerste factuur en dan een 10 euro korting voor de komende 12 maanden. Echter, Betaal ik uit het niets 3 euro meer. Jullie stelen overduidelijk van jullie klanten. Mijn maandelijkse kost schommelt constant terwijl ik niets extra gebruik. Pas het aan, en doe wat er beloofd werd. Het beste zou ik de 120,- euro (10 euro per maand) meteen als korting krijgen op de facturen van de 2 komende maanden, en niet verdeeld over 2 maanden.Ik zie dit graag toegepast worden.

Berichten (1)

Proximus

Naar: A. A.

08/05/2024

Beste,Bij deze bevestig ik dat klant de nodige info kreeg via de voicemail.Mvg,ElkeContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2024-05-07-06.55.48.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921008238163] Ref. [THREAD_ID:1921008238163]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform