Terug

Niet nagekomen belofte

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. H.

Naar: Aterno

17/03/2021

Beste, Na de mail dat ik u op 23 februari en 3 maart 2021 persoonlijk heb gestuurd heb ik geen reactie meer mogen ontvangen van jullie. Ik blijf nog steeds met mijn probleem zitten en vind het jammer dat jullie niet meer doen voor jullie klachten op te lossen .Het feit blijft nog steeds dat jullie verwarming toestellen niet nakomen wat er in U reclame wordt beweerd. Ik blijf met een enorm elektriciteit verbruik zitten .Mijn elektriciteit factuur bedraagt nog steeds 950 euro in de maand ,waar met mijn oude installatie van accumulatie dit 450 euro in de maand was .En ik vind dat er bij de verkoop hier toch wel door de verkoper alles mooier is voorgesteld of wat de werkelijkheid is. Ik verwacht dan ook een tegemoetkoming van jullie. En als er niet naar mijn klacht wordt gehoord zal ik dit dan ook openbaar brengen. Mvg Haentjens Ann


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform