Terug

Niet na komen van beloftes

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. V.

Naar: Proximus

25/11/2025

Ik had vlede week een oud abonement tutimus ik had gebeld vledeweek donderdag of ik kon overstappen op flex en zou 2 gsm ook over steken met 99euro en ps5 geen probleem ik zaterdag naar de shop in nieuwpoort met 2 kids alles in gevult bij de mede werkster einde rit geen voorraad meer ps5 zij konden nieks meer doen ze zij mss heeft mediamarkt er nog ik naar mediamarkt zij hadden er idd nog veel op voorraard maar konden nieks doen was alleen voor vaste nieuwe klanten stond daar met 2 kids heel teleur gesteld die man daar was zo vriendelijk van te bellen naar proximus suport en hij kon mij vertellen dat het hopelijk in orde komt voor die ps5 ik moet nu wel wachten tot zaterdag voor alles in orde is hopelijk is dat zo anders zit ik hier met twee teleur gestelde kids hopelijk volgen jullie dit op en word dit op gelost vriendelijke groet jimmy


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform