Terug

Niet na komen van beloftes

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Service-activering

Klacht

J. V.

Naar: Proximus

30/11/2025

Ik ben vlede week naar nieuwpoort proximus geweest om te veranderen van tutimus naar flex go met 99euro voor ps5 als ik ging tekening kwam ze op dat de ps5 niet meer op vooraard was ik had 2kids bij heel teleurgesteld ze zijden daar mss bij media markt hebben ze er nog wij naar daar als ik daar mijn abo veranderde zoals in nieuwpoort kon dit maar was al te laat weer teleur stelling voor de Kids nu hij heeft gebeld met proxiumus suplay ik moest 3dagen wachten met als resultaat nul nieks juist melden ze mij dat er 11 december terug voorraad van de ps5 is en ik mocht op bellen ik hoop dat dit klopt ik ka mijn kids geen 3de keer te leur stellen ik ben dit jaar 10 jaar klant bij jullie maar dit probleem vind ik erg ik wil gerust de 99 euro betalen voor de ps5 geen probleem maar het is het principe kunnen jullie aub mij helpen ben ten einde raad alvast bedankt een na 10jaar teleurstellende klant

Berichten (1)

Proximus

Naar: J. V.

09/12/2025

Dag mevrouw ,, Dag mijnheer, Hierbij bevestig ik dat alle nodige informatie werd gegeven tijdens ons telefonisch contact. Met vriendelijke groeten, Connect with us on: ===== Received from klachten@test-aankoop.be on 2025-11-30-13.45.25.000000 ======


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform