Terug

Niet mogelijk om voorschot aan te passen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. F.

Naar: Engie

16/07/2023

Op mijn account kan ik het voorschot voor de volgende factuur niet aanpassen en dit voor volgende reden: Je kan momenteel je voorschot niet aanpassen aangezien binnenkort je jaarlijkse afrekening opgemaakt wordt. Engie heeft begin juni mijn jaarlijkse afrekening opgemaakt en op mijn account laten weten dat ik een bepaald bedrag zal terugbetaald worden. Dus de afrekening is opgemaakt begin juni. Ze hebben zelf aan de hand van ons verbruik het voorbije jaar en het vernieuwde contract zelf een nieuwe voorschotfactuur voorgesteld. Deze willen we graag aanpassen en daarin wat reserve opbouwen. En dit kan dus blijkbaar niet omdat de afrekening die reeds gekend is van begin juni nu vandaag op 16/07/2023 binnenkort zal worden opgemaakt. Begrijpen wie begrijpen kan. Dit is je reinste Kafka. Mocht ik dergelijke procedures opmaken in mijn werkzaamheden stond ik al lang op straat. Ongelooflijk.

Berichten (2)

Engie

Naar: J. F.

20/07/2023

DATA NOT AVAILABLE

Engie

Naar: J. F.

02/08/2023

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform