Terug

Niet mogelijk om promotietoestel te bestellen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. W.

Naar: Telenet

22/01/2023

Beste,Ik werd op 20/12 klant bij Telenet en bestelde een “ONE internet+mobiel” abonement van €69,1 per maand. Wie nieuwe klant wordt voor 22 januari en een ONE abonement neemt zou recht hebben op een promotie (eindejaarspromotie). Hier kan je kiezen uit 5 toestellen van 99€. Dit is de grootste reden dat ik lid ben geworden bij telenet aangezien ik net alleen ben gaan wonen en een nieuwe tv nodig heb.Op 5 januari is onze ONE geïnstalleerd thuis en daarna is ook de simkaart geactiveerd. Normaal zou ik nu via “my telenet” een promotie toestel kunnen kopen maar dit lukt helaas niet. Ik heb hiervoor meermaals gebeld en er zijn ook al meerdere dossiers voor opgestart maar zonder resultaat. We hebben reeds gebeld voor ons probleem op 5/1 en vervolgens ook op 13/1, 15/1 en 19/1. Telkens wordt er een dossier aangemaakt en krijgen we een email het daarin “We hebben je vraag goed ontvangen en doen er alles aan om je verder te helpen. Je mag ten laatste op 20/01/2023 een antwoord van ons verwachten.” Ik heb nog altijd geen reactie gekregen en kan nog altijd geen promotie toestel bestellen. Volgens telenet is er geen andere mogelijkheid om het te bestellen dan via “my telenet” . Wij hebben een nieuwe log in aangemaakt en kunnen alles terugvinden maar geen link voor een promotietoestel. Daar staat een foutmelding. Jullie zijn hiervan op de hoogte maar beweren dat er geen andere manier is om het toestel te bestellen. Ondertussen is het toestel van 99 euro reeds uitverkocht.Ik heb u alle informatie bezorgd, maar krijg geen reactie en zit ondertussen al bijna een maand zonder TV. Gelieve mij het promotietoestel van 99€ (TCL P73) te bezorgen of dit van 169€ (LG UP75006 tv) inclusief schadevergoeding.

Berichten (1)

L. W.

Naar: Telenet

25/01/2023

Probleem:Op 5/1 is onze ONE geïnstalleerd op ons adres (Kronenburgstraat 17) endaarna is ook de simkaart geactiveerd. Normaal zou ik nu via “my telenet” een promotie toestel kunnen kopen maar dit lukt helaas niet. Ik heb hiervoor meermaals gebeld en er zijn ook al meerdere dossiers voor opgestart maar zonder resultaat. We hebben reeds gebeld voor ons probleem op 5/1 en vervolgens ook op 13/1, 15/1 en 19/1. Telkens wordt er een dossier aangemaakt en krijgen we een email het daarin “We hebben je vraag goed ontvangen en doen er alles aan om je verder te helpen. Je mag ten laatste op 20/01/2023 een antwoord van ons verwachten.” Ik heb nog altijd geen reactie gekregen en kan nog altijd geen promotie toestel bestellen. Volgens jullie is er geen andere mogelijkheid om het te bestellen dan via “my telenet” . Wij hebben een nieuwe log in aangemaakt en kunnen alles terugvinden maar geen link voor een promotietoestel. Daar staat een foutmelding. Jullie zijn hiervan reeds op de hoogte maar er is nog altijd geen oplossing


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform