Terug

Niet mijn grasmaaier en onderhoud niet correct uitgevoerd

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. T.

Naar: ITEK

28/03/2024

Beste,Ik heb jullie al een mail gestuurd via mijn privé adres,over jullie winkel in Hasselt en de dingen die daar gebeurd zijn inclusief de foto’s en factuur van mijn grasmaaier en niet degenen die ik in mijn bezit heb ook met foto’s.Daar ik vermoede dat jullie toch niet zouden reageren op mijn e-mail ,hebben jullie ook niet gedaan met onze 1 ste e-mail dus doe ik het langs deze wegIk laat mij ook niet uitmaken als leugenaar ook vandaag nog met bewijs en foto dat het mes niet geslepen is geweest door jullie onderhoudsdienst ,en dat het zwarte origineel stuk van mijn originele grasmaaier er niet op past.Vond ik dit erover en ga ik via dit kanaalHier ben ik zeker als er geen reactie komt van jullie kant ,ik dit dossier doorgeef aan de juridische dienst Van test aankoopMvg


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform