Geachre Heer MevrouwIk kan me niet vinden over uw personeelsgedragingen t.o.v consumenten. Bij het binnenkomen kreeg ik te horen dat er voor mij geen job was omdat ik te grof zou zijn. Eum ik heb daar echter geen aanleiding voor gegeven, dit vind ik lasterlijk, dan kom ik aan de kassa en kreeg geen korting waar ik recht op heb, na lang praten!! werd het de kassamedewerker duidelijk met in grote letters de korting op het artikel, dan uiteindelijk in een bloedhete winkel werd UW fout rechtgezet. Dan word ik ineens de deur gewezen met de uitspraak, jij bent hier niet meer welkom. Nou dat vind ik niet fijn, ik heb inderdaad gezegd dat er inderdaad minder blabla en beter concentreren aan de kassa. Ook wil ik u herrineren dat mijn werkachtergrond geen bedreiging vormt voor uw filiaal, ondanks rijke beïnvloedbare klanten die aandelen in uw bedrijf hebben zoal Dhr... en zijn aanhangers die hun lasterpraat niet kunnen weerhouden omwille van slecht management en hun zwaktes en grove fouten niet willen toegeven. HoogachtendSmet Inge