Terug

Niet meer welkom in Lidl Schoten, oftewel geen toegang tot handelszaak.

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: LIDL BELGIUM

07/08/2020

Geachre Heer MevrouwIk kan me niet vinden over uw personeelsgedragingen t.o.v consumenten. Bij het binnenkomen kreeg ik te horen dat er voor mij geen job was omdat ik te grof zou zijn. Eum ik heb daar echter geen aanleiding voor gegeven, dit vind ik lasterlijk, dan kom ik aan de kassa en kreeg geen korting waar ik recht op heb, na lang praten!! werd het de kassamedewerker duidelijk met in grote letters de korting op het artikel, dan uiteindelijk in een bloedhete winkel werd UW fout rechtgezet. Dan word ik ineens de deur gewezen met de uitspraak, jij bent hier niet meer welkom. Nou dat vind ik niet fijn, ik heb inderdaad gezegd dat er inderdaad minder blabla en beter concentreren aan de kassa. Ook wil ik u herrineren dat mijn werkachtergrond geen bedreiging vormt voor uw filiaal, ondanks rijke beïnvloedbare klanten die aandelen in uw bedrijf hebben zoal Dhr... en zijn aanhangers die hun lasterpraat niet kunnen weerhouden omwille van slecht management en hun zwaktes en grove fouten niet willen toegeven. HoogachtendSmet Inge


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform