Terug

Niet-levering

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. V.

Naar: EMMA Matelas

08/04/2024

Beste, Op 24/11 bestelde ik bij Emma Matras online een boxspring voor 848,09 euro. In de actie was een dekbed en 2 kussens inbegrepen. Er werden 3 pakjes geleverd. Eerst een aparte matras, dan 1 kussen en 1 kussen + dekbed. De boxspring tot op heden niet ontvangen. Bellen lukt niet, diverse mails en telkens verontschuldigingen maar doen concreet niets. Bestelling hebben ze geannuleerd, maar moet nu eerst de geleverde zaken terugsturen. Ben ik niet van plan. Wil mijn geld terug voor hetgeen niet werd geleverd. Alles is op 25/11 betaald via MasterCard. Hebben facturen afgeleverd voor kussens, dekbed en matras, terwijl het 1 pakket was. Noodgedwongen een ander bed aangekocht ondertussen. Levering niet nodig, wel terugbetaling van wat teveel is betaald. Gaat om een 580 euro. Dank bij voorbaat als jullie iets kunnen betekenen!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform