Terug

Niet levering

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. M.

Naar: MediaMarkt

13/12/2021

Beste,op 26/11 een bestelling geplaatst en betaald.op 01/12 wordt levering aan mij op 02/12 bevestigd door Henrotte.op 02/12 stuur ik 's avonds een mail om te vragen waar mijn levering blijft.op 03/12 heb ik klantendienst Mediamarkt gebeld die bevestigen dat mijn bestelling niet geleverd werd, stellen dat ze Henrotte gaan aanschrijven en dat ik opnieuw moet bellen maandag als ik geen reactie krijg.op 06/12 heb ik klantendienst Mediamarkt gebeld die nogmaals bevestigen dat artikel niet werd geleverd en dat ik klacht moet neerleggen via klantendienst.op 06/12 schrijft klantendienst Mediamarkt Henrotte aan zonder antwoordop 09/12 en 10/12 heb ik klantendienst Mediamarkt een reminder gestuurd maar enige dat ik als antwoord krijg is dat Henrotte niet reageert.Mijn voorstel om me een ander toestel te leveren wordt gewijgerd omdat Henrotte niet reageert naar Mediamarkt.Ik ben als klant van Mediamarkt dus het slachtoffer van een communicatieprobleem tussen hen en hun leverancier. Ondertussen is mijn garantie op het toestel wel al aan het lopen ondanks dat ik niets heb.Ik wens zo snel mogelijk mijn toestel en compensatie voor de verloren tijd

Berichten (1)

MediaMarkt

Naar: M. M.

21/12/2021

Beste mijnheer Mesagh,Onze excuses voor de vertraging. Onze logistieke dienst bevestigd ons dat het toestel intussen werd geleverd.Met vriendelijke groeten,MediaMarkt Belgie The content of this e-mail is confidential and is intended solely for the addressee(s). If you have received this message by mistake, you are requested to immediately inform the sender and to delete the message. It is not allowed to use and/or distribute this message, in whole or in part, without permission. All legal acts are subject to approval by board members of Media Markt Saturn Holding Nederland B.V., Media Markt-Saturn Belgium N.V. and/or their subsidiaries ('MediaMarkt Benelux'). Only board members of MediaMarkt Benelux are authorized to enter into agreements on behalf of MediaMarkt Benelux. MediaMarkt Benelux waives the applicability of general terms and conditions of third parties, unless expressly agreed otherwise. MediaMarkt Benelux excludes any liability if information in this e-mail is incorrect, incomplete or late, also if damage occurs as a result of this e-mail.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform