Terug

NIET LEVERING

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Verkoop

Klacht

M. C.

Naar: Telenet

19/09/2024

Geachte mevrouw/heer, Op 24/08/2024 kocht ik een GSM Samsung Galaxy S23 5G 256GB BLACK in uw winkel Delanghe NV Roeselare waarvoor ik 549 euro betaalde. We zijn ondertussen quasi een maand verder. Ik heb tot op heden niks ontvangen. Ik ben ook nooit door Telenet opgebeld omtrent laattijdige levering. Ikzelf heb wekelijks gebeld zonder oplossing. Als ik op voorhand had geweten dat de levering zo lang op zich zou laten wachten, dan had ik de overeenkomst niet gesloten. Vorige week heb ik gevraagd de overeenkomst te ontbinden en de door mij betaalde som terug te betalen. Ik heb nog steeds niks ontvangen. Meer nog, uit mijn telefonisch onderhoud van heden blijkt dat er intern aan dit dossier nog geen enkel gevolg is gegeven. Omdat ik de overeenkomst sloot door foutieve/misleidende/onvolledige informatie, en met een maatschappij die klantentevredenheid blijkbaar totaal niet belangrijk acht, vernietig ik de overeenkomst. Maffiatoestanden zijn dit. Klanten gewoon uitlachen in het gezicht ! Toestanden waarvan je dacht dat die in een klantvriendelijke omgeving anno 2024 niet meer mogelijk waren. Ik vraag u daarom ook, met aandrang, om binnen 4 dagen het bedrag van 549 euro + 150 euro schadevergoeding (telefoons, tijdsverlies, verlies gebruiksgenot) aan mij terug te betalen op mijn bankrekening. Door jullie gekend omdat ik ze gebruik om jullie diensten te betalen. Jullie zijn in het bezit van alle stavingsstukken van aankoop én betaling. Ik verwijs hiervoor naar jullie mail van 24/08/2024. Met vriendelijke groeten

Berichten (1)

Bemiddeling door Testaankoop 23 september 2024

Telenet

Naar: M. C.

24/09/2024

Is deze e-mail niet goed leesbaar? Hierwel.CaseId: S-29899552 Beste mijnheer Callens,Wij namen uw klacht in behandeling en komen snel bij u terug.Vriendelijke groeten,AlexandraTelenet customer relations© Telenet BV maatschappelijke zetel: Liersesteenweg4,2800Mechelen,Belgiëtelenet.be tel. +32 (0) 15 66 66 66 KBO/BTW(BE)0473.416.418 RPR Antwerpen, afd.Mechelen IBAN BE11 4050 5046 1148 statementAlgemene voorwaarden


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform