Geachte mevrouw/heer,
Op 24/08/2024 kocht ik een GSM Samsung Galaxy S23 5G 256GB BLACK in uw winkel Delanghe NV Roeselare waarvoor ik 549 euro betaalde.
We zijn ondertussen quasi een maand verder. Ik heb tot op heden niks ontvangen. Ik ben ook nooit door Telenet opgebeld omtrent laattijdige levering. Ikzelf heb wekelijks gebeld zonder oplossing.
Als ik op voorhand had geweten dat de levering zo lang op zich zou laten wachten, dan had ik de overeenkomst niet gesloten.
Vorige week heb ik gevraagd de overeenkomst te ontbinden en de door mij betaalde som terug te betalen. Ik heb nog steeds niks ontvangen. Meer nog, uit mijn telefonisch onderhoud van heden blijkt dat er intern aan dit dossier nog geen enkel gevolg is gegeven.
Omdat ik de overeenkomst sloot door foutieve/misleidende/onvolledige informatie, en met een maatschappij die klantentevredenheid blijkbaar totaal niet belangrijk acht, vernietig ik de overeenkomst.
Maffiatoestanden zijn dit. Klanten gewoon uitlachen in het gezicht ! Toestanden waarvan je dacht dat die in een klantvriendelijke omgeving anno 2024 niet meer mogelijk waren.
Ik vraag u daarom ook, met aandrang, om binnen 4 dagen het bedrag van 549 euro + 150 euro schadevergoeding (telefoons, tijdsverlies, verlies gebruiksgenot) aan mij terug te betalen op mijn bankrekening. Door jullie gekend omdat ik ze gebruik om jullie diensten te betalen.
Jullie zijn in het bezit van alle stavingsstukken van aankoop én betaling. Ik verwijs hiervoor naar jullie mail van 24/08/2024.
Met vriendelijke groeten