Terug

niet levering

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Service-activering

Klacht

G. V.

Naar: DPD Belgium

13/09/2024

Goede dag ik heb problemen met communicatie met DPD postdienst mijn bestelling zou toekomen op 9/9:2024 TUSSEN 12U45_13U45 maar die was in de buurt maar is verder gereden en heeft mij overgeslagen en is daarna naar de depot gereden zin diens heb ik geen nieuws heb met de telefoon gebeld kost 0,30 cent per min heb 15 min aan de lijn moeten wachten om te zeggen dat het op de depot licht en verder geen nieuws ook verdere communicatie is in het Pools ? Bij autodoc waar ik mijn bestelling geplaatst heb kan ik ook niet terecht met mijn klacht .Hopelijk kunt u mij helpen parcel nr 13089301474875 +AUTODOC bestelnr 119564483 klantnr151996655 Groeten Georges Verhoeven

Berichten (1)

DPD Belgium

Naar: G. V.

13/09/2024

Beste Testaankoop,Het pakket is pas op 09/09 verstuurd door de verzender.Het pakket was in levering op 11/09 en zou tussen 12:43h en 13:43h aangeboden worden maar is inderdaad om onduidelijke redenen niet gebeurd.Er is doorgegeven om het pakket op 16/09 te leveren en er is toestemming van de ontvanger om het pakket ook aan de voordeur te laten.Dit wordt nog eens doorgegeven aan onze transportafdeling zodat de chauffeur hier zeker van op de hoogte is.Onze excuses voor het veroorzaakte ongemak naar de ontvanger toe.Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd en ik wens u nog een fijn weekend toe.Met vriendelijke groetenSincères salutationsBest regards,DarioDPD TeamCustomer CareDPD (Belux) NV--------------------


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform