Terug

Niet levering van pakket

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

F. A.

Naar: GLS Belgium NV/SA

18/02/2024

Geachte heer/mevrouw,Ik schrijf u naar aanleiding van een recente ervaring die ik heb gehad met de dienst van GLS, waarover ik een klacht wil indienen.In april 2023 zou ik een pakket moeten ontvangen van het bedrijf/GLS. Helaas heb ik het tot op heden nog niet ontvangen. Het pakket is blijkbaar aangekomen in Puurs.Ondanks mijn pogingen om contact op te nemen met GLS, lijkt niets te werken. Ik begrijp dat er fouten kunnen optreden, maar mijn verwachting is dat ik mijn pakket alsnog ontvang of op zijn minst te weten kom waar het zich bevindt.Graag ontvang ik uw hulp bij deze kwestie om mijn pakket op te sporen. Kunt u mij wellicht voorzien van een telefoonnummer of e-mailadres waarop ik contact met hen kan opnemen?Ik waardeer uw aandacht voor deze zaak en hoop spoedig te vernemen wat er met de verzending is gebeurd.Ik ben op het adres langs geweest waar GLS het pakket zou afgeleverd hebben. De bewoners van het pand beweren dat ze niks ontvangen hebben. Daarom wil ik mijn klacht terug openen. En het saldo van 150,00 Euro terugvorderen van GLS, wegens in gebreke te blijven.Met vriendelijke groeten,Faith

Berichten (4)

GLS Belgium NV/SA

Naar: F. A.

19/02/2024

BesteIk wens ons alvast te excuseren voor het ongemak.Ik neem hiervoor contact op met het betrokken leverdepot om een onderzoek chauffeur te vragen en uw collo proberen te lokaliseren want na een zo lange tijd vrees ik dat de chauffeur geen souvenir niet meer zal hebben.Volgens geolocalisatie van zijn camionette was hij zeker en vast op uw adres op moment van levering. Een zeker Mhr IBRAHIM heeft hiervoor getekend.We houden U zo snel mogelijk op de hoogte als we toch iets nog kunnen vinden.MvgChristine

GLS Belgium NV/SA

Naar: F. A.

22/02/2024

BesteNa onderzoek werden uw pakje helaas niet teruggevonden.Ik raad u dus aan om contact op te nemen met uw afzender zodat ze hiervoor een vergoedingsclaim kunnen opstarten bij ons.Nogmaals onze excusesMvgChristine

F. A.

Naar: GLS Belgium NV/SA

18/03/2024

BesteBedankt voor deze info.Ik zal contact contact opnemen met de afzender en vragen een vergoedingsclaim op te starten.Kunt u me informeren hoe dat juist moet gebeuren.Met vriendelijke groetenFaith Aguebor

GLS Belgium NV/SA

Naar: F. A.

19/03/2024

Beste Mevr AgueborIk nodig U uit om de klacht voor het niet-ontvangst van de goederen aan uw afzender melden.In principe zal uw afzender via GLS ITALY een verzoek indienen om een '‹'‹handtekeningontkenning onderzoek op te starten.Als zij een formele verklaring van ons nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.MvgChristine


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform