Geachte heer/mevrouw,Ik schrijf u naar aanleiding van een recente ervaring die ik heb gehad met de dienst van GLS, waarover ik een klacht wil indienen.In april 2023 zou ik een pakket moeten ontvangen van het bedrijf/GLS. Helaas heb ik het tot op heden nog niet ontvangen. Het pakket is blijkbaar aangekomen in Puurs.Ondanks mijn pogingen om contact op te nemen met GLS, lijkt niets te werken. Ik begrijp dat er fouten kunnen optreden, maar mijn verwachting is dat ik mijn pakket alsnog ontvang of op zijn minst te weten kom waar het zich bevindt.Graag ontvang ik uw hulp bij deze kwestie om mijn pakket op te sporen. Kunt u mij wellicht voorzien van een telefoonnummer of e-mailadres waarop ik contact met hen kan opnemen?Ik waardeer uw aandacht voor deze zaak en hoop spoedig te vernemen wat er met de verzending is gebeurd.Ik ben op het adres langs geweest waar GLS het pakket zou afgeleverd hebben. De bewoners van het pand beweren dat ze niks ontvangen hebben. Daarom wil ik mijn klacht terug openen. En het saldo van 150,00 Euro terugvorderen van GLS, wegens in gebreke te blijven.Met vriendelijke groeten,Faith